Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban "Lille and fra niger"


xJensx
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: xJensx
Spillerens in-game navn: Lille and fra niger
Dit SteamID: STEAM_0:1:159816677
Spillerens SteamID:STEAM_0:0:129289876
Tidspunkt for hændelse: Omkring 00:02
Hvilke regler er blevet brudt: 4.16, 2.2, 2.7, 2.144.16
Hvad skete der: Altså jeg ved godt det er nederen som nok den enste person på server på sådan et tidspunkt og blive sur over sådan en hendelse. Men kængu og jeg har på ingen måde mulighed for at lave noget form for rp, så vidt som jeg kunne forstå var der også andre betjente som også gerne ville lave noget rp, hvilket ikke var tilfældet. Altså kængu og jeg tænker vi gerne ville lave noget rp på serveren så vi joiner den serfølig. Hvor efter det er ca 10 personer som kaster rundt med deres biler, og skyder alt og alle, kængu og jeg prøver så og gøre noget ved skyderriget, og smider de folk i fængsel som skyder. Det kan vise folk ikke rigtigt holde til. Altså jeg er godt med på at folk gerne ville hygge sig, men derfor syndes jeg ikke det skal gå ud over disse folk som gerne ville lave en form for rp. Nå men efterfølgene vælger "Lille and fra niger" og sætte kængu og jeg fast i en prop hvor efterfølgende han sætter 4-5 personer fast i spawn. som også kan ses på bilderne. Men kængu og jeg fik sagt ret og tydligt at vi gerne ville lave rp  
Beviser: https://cdn.discordapp.com/attachments/1120395597401313501/1121921279151317032/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1120395597401313501/1121921319634747463/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1120395597401313501/1121923332439277649/image.png

 

Redigeret af xJensx
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej xJensx, jeg har valgt at kigge på det der er sket. Der jeg kom ingame var der også mere, så jeg har valgt at banne Lille And i nogle dage nu.
Jeg er dog lidt nysgerrig på om du også ønsker at jeg også skal kigge videre på de PMs? Oveni kan jeg ikke udmiddelbart se hvem der ejer de props, har du evt. et bevis hvor der står et navn der eller et præcis tidspunkt? 🙂 

Redigeret af Ariana Grande
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ariana.

 

Nej jeg har dsv ikke nogen bevis på disse props. Jeg har ikke brug for at du kigger videre på de PMs som blev skrevet. Jeg var bare intra i prop abuse sagen. Ellers tak for hjælpen 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.