Hop til indhold
Stavox

[Solved] Boksning!!


 Del

Recommended Posts

Hej igen og igen. Jeg vågnede blot op i morges og tænkte netop på stavox, OG hvorfor man ikke kan bruge sine hænder til at slå med...

Jeg har fx. bygget en boksering og kunne rigtig godt tænke mig at det var muligt at kunne slå med ens hænder ligesom man engang kunne inde på (Downtown) når man var sat i fængsel. Men det kunne altså være virkelig fedt hvis man kunne slå med ens hænder i byen igen. OG nu er jeg jo bokser og har en boksering... sååå det eneste jeg mangler er blot at kunne slå med mine hænder så jeg kan vise folk hvem der er alphaen!

 

- Iron Mike Tyson

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Musti Nord skrev:

Tænker faktisk det er blevet tænkt igennem før, men nu hvor 80% af serveren er børn, tror jeg der vil opstå alt for mange tilfælde af RDM uden nogen egentlig grund

Ja tror simpelthen af llama,Bjarne Jensen osv dem som caller staffs over ingenting, ikke kommer til at kunne lide denne slags form.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har været lignende ting før fx. snebolde til jul, øksen fra TFA våben, og vist også hænder man kunne slå med (hvis jeg husker rigtigt).
Næsten alle disse endte med at folk slog / kastede lidt tilfældigt med våbene og dræbte hindanden.
Hvis man vil have det bedste eksempel kan man kigge på hvordan stunsticken bliver brugt lige nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

jajaja jeg har oplevet før hvor masser af børn osv. har kastet med snebolde og andre ting og nok vil misbruge ens hænder for meget hvis det kommer til, men tænkte stadig det kunne være en ting som skulle afprøves med hænder også se hvordan det går, og nu er der jo heller ik 70 mennesker inde på stavox pt. så ja

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Admiral Aladeen skrev:

nu er der jo heller ik 70 mennesker inde på stavox pt. så ja

Så dette forslag skal være et midlertidigt forslag eller?
Syntes ideén er cool, men som Aske skriver, vil folk bare misbruge disse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hænderne har været en del af standart loadoutet, fra d. 22 Februar 2017 - 7 Marts 2017.

Jeg kan kun antage at det ikke er gået godt eftersom de var tilføjet så kort tid.
Så den nemme konklusion er, de kommer ikke igen lige nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.