Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request - Slugi


 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Deagle Mester

Spillerens in-game navn: Slugi

Dit SteamID: STEAM_0:1:158268564

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:171061411

Tidspunkt for hændelse: 17-06-23 17:37

Hvilke regler er blevet brudt: 4.1

Hvad skete der: vi er 3-4 betjente der raider blå lejlighed 1 (Eget af slugi) hvor han så står bag en one way prop

Beviser: Medal clip

Redigeret af Dealge Mester
link til bevis
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Deagle Mester.
Jeg kan skam godt se, at Slugi har stået bag en one-way prop i forbindelse med jeres raid. Jeg skal nok forsøge at tage en snak med ham vedrørende situationen her senere, men jeg tænker som udgangspunkt ikke at tildele ham nogen straf. Dette skyldes at episoden umiddelbart ikke har indvirket på jeres raid, og at i trods alt har formået at arrestere ham. Jeg skal nok også lige kigge op på ghost-scenen, for at se om jeg har overset noget i forhold til denne situation. Jeg vender tilbage med en opsummering efterfølgende.

Mvh Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen!
Jeg har lige fået snakket med Slugi omkring situationen, og det har vidst ikke helt været meningen. Han er blevet gjort opmærksom på, at det selvfølgelig ikke er acceptabelt, at benytte sig af one-way props. Jeg har som sagt ikke tildelt ham nogen straf i forbindelse med dette, da det ikke havde nogen indflydelse på jeres raid eller lignende. Hvis du skulle have nogle spørgsmål eller andet i forhold til din ban-request, kan du enten kontakte mig her på forum eller igennem Discord.

Mvh Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.