Hop til indhold
Stavox
  • 4

Auktion på limited biler


Raul Fonti
 Del

Spørgsmål

Kære Stavox-team,


Jeg vil gerne komme med et forslag, der kan bidrage til at øge antallet af limited biler på serveren og samtidig give folk mulighed for at få en limited biler, som de ikke har haft mulighed for pga inaktive spillere. Jeg foreslår følgende løsninger:


1. Hyppigere frigivelse af limited biler: For at tilfredsstille spillerenes behov for sjældne og unikke biler, kunne I øge hyppigheden af udgivelser af limited biler. Dette vil skabe en større mangfoldighed af biler på serveren og tiltrække flere entusiaster.


2. Automatisk auktion for inaktive limited biler: For at sikre, at limited biler bliver brugt og ikke blot samler støv i spillernes garage, kunne I implementere en automatisk auktionsproces for biler, der ikke har været aktive i seks måneder. Når denne periode er overskredet, ville bilen automatisk blive sat på auktion, hvor interesserede spillere kan byde på den.


3. Auktionsprocessen bør have en passende varighed, hvor spillere kan byde på bilerne. Dette vil skabe en følelse af spænding og give alle interesserede mulighed for at deltage. Derudover bør auktionsprocessen være gennemsigtig, med klare oplysninger om hvilke tilføjelser bilen har og andre relevante oplysninger, så potentielle købere kan træffe velinformerede beslutninger.


Jeg håber, at I vil overveje dette forslag om at øge antallet af limited biler på serveren og implementere en automatisk auktionsproces for inaktive biler. Dette vil give spillerene en spændende oplevelse og skabe en dynamisk og varieret samling af biler på serveren.
Skriv gerne en pm til mig her på forum eller på discord hvis i har spørgsmål omkring mit forslag.


Med venlig hilsen 


Raul Fonti

Redigeret af Raul Fonti
Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 1

Hey Raul

Spændende forslag.

Jeg synes at dette kunne være et spændende forslag, jeg synes dog at spillerne selv skal sætte deres biler op for auktion og ikke på dem tvangsfjernet. Hvis serveren har for mange limited biler, så er de pludseligt ikke limited mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1

Hvordan fungerer release af nye limited biler egentligt nu om dage?

Da jeg i sin tid købte min M5 på release stod vi 30-50 mennesker i kø i en 1x2 gang ind mod cardealeren, hvor det eneste der var at lave var at tage cases.

 

Og det fortæller lidt om hvor lang tid det er siden. Mig. Tage cases.

🤣

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1
9 timer siden, Guzern skrev:

Hvordan fungerer release af nye limited biler egentligt nu om dage?

Da jeg i sin tid købte min M5 på release stod vi 30-50 mennesker i kø i en 1x2 gang ind mod cardealeren, hvor det eneste der var at lave var at tage cases.

 

Og det fortæller lidt om hvor lang tid det er siden. Mig. Tage cases.

🤣

Med den nyeste AMG (udkom ca. sidste sommer) kunne man købe lodder til 100k stykket og være heldig at vinde en

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Dette forslag er ikke helt dumt faktisk, nu hvor der nærmest pt kun kører de samme biler igen og igen på markedet, og folk der ikke spiller på serveren længere, har mange limited biler.

Kunne ikke være helt dumt?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nu har jeg en helt anden holdning end jer, men hvorfor skal folk som har kæmpet for en limited bil ‘straffes’ hvis de er inaktive på serveren?

Der kan jo være mange grunde til de er inaktive, men derfor skal deres biler da på ingen måde fjernes uden samtykke?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.