Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lightning på props


 Del

Recommended Posts

Hej.

Jeg har et forslag til lys på props osv. 

Jeg synes man selv skulle kunne ændre på lys indstillingen på props da det kan gøre ens bygning federe og ikke se dum ud pågrund af en mur er helt sort. Jeg ved godt hvis det bliver addet at man kunne misbruge det til måske noget lag eller raid indgang og lave noget der, men så kunne der vel komme nogen regler angående lys til sådan nogle ting. 

 

- Iron Mike Tyson

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Alhamdulillah Madzadra skrev:

også det med når den kommer ned i jorden, men mest det når man bygger forskellige sider og vinkler af ens base eller hus at så den ene side er mørke eller anderledes lightning end den anden side, hvor ens material som fx. hvid bliver dårligt at se på.

image.thumb.png.6b09800fc350ba8f07ec248970c7de79.png

Det her er det jeg mener.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/6/2023 den 7:27 PM , Admiral Aladeen skrev:

Hej.

Jeg har et forslag til lys på props osv. 

Jeg synes man selv skulle kunne ændre på lys indstillingen på props da det kan gøre ens bygning federe og ikke se dum ud pågrund af en mur er helt sort. Jeg ved godt hvis det bliver addet at man kunne misbruge det til måske noget lag eller raid indgang og lave noget der, men så kunne der vel komme nogen regler angående lys til sådan nogle ting. 

 

- Iron Mike Tyson

Det er allerede på forhånd muligt, at ændre på lightning så man undgår farveforskel. Det tager lige lidt tid at lære, men hvis du leger lidt rundt med advanced materiel 2 skulle det gerne kunne lykkeds.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.