Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fps drop hos cardealer


Frikadelle
 Del

Recommended Posts

Jeg har lige lavet nogle tests for at se, hvorfor der er et FPS-drop i byen. Det er bilforhandleren, der forårsager det. På billederne kan man se, at spawn-bygningen sænker FPS'en med 10, hvilket ikke er så meget. Men hvis man ser på bilforhandleren, kan man se, at FPS'en falder med 20. Så jeg vil bare gerne sige, prøv venligst at rette det, da det vil hjælpe med FPS'en og forbedre kørslen i byen osv...20230522092527_1.thumb.jpg.01e8c84e7305aa23113ce68030253ef1.jpg20230522092521_1.thumb.jpg.f7c6257a3d446f42cf1ed0145bc7edd3.jpg20230522092455_1.thumb.jpg.20768bad3578660b59373cbd2802e91e.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til du har mindre FPS når du kigger på cardealeren, er at din computer skal bruge mange kræfter på at loade bilerne som er inde i bygningen.

Jeg oplever ikke selv nogle problemer overhovedet - det eneste de kan gøre er, at gøre bygningen mindre detaljeret og fjerne bilerne, men da det hovedsageligt er dig som oplever problemet ser jeg ingen grund til det. 

Som Tue også nævnte er gmod cpu baseret, så hvis du oplever kun at have 20-30 fps vil jeg råde dig til at lede efter en ny computer 🙂 

 

Mvh Musti

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Jeg vil ikke have, at det bliver fjernet, men blot måske optimeret bygningerne. Jeg er meget sikker på, at mange folk også har sådan et problem, og det er ikke sjovt at være hos Falck og så kigge ned mod spawn og miste 20 FPS.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Frikadelle skrev:

 

Jeg vil ikke have, at det bliver fjernet, men blot måske optimeret bygningerne. Jeg er meget sikker på, at mange folk også har sådan et problem, og det er ikke sjovt at være hos Falck og så kigge ned mod spawn og miste 20 FPS.

 

Jeg tvivler på, at de kan optimere dem bedre. Nu kører spillet på source engine som generelt set er lort og 18 år gammel. Jeg vil igen anbefale at opgradere din computer for bedre FPS, da jeg ikke tænker de kan gøre det store

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

FPS drops er ikke relateret til cardealer bygningen, det er muligvis bilerne på første salen som skaber problemerne. Dette burde dog være begrænset eftersom der blev fundet en fejl der gjorde at bilerne ikke blev slettet korrekt.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.