Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban requst - RON MIKE TYSON


 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Gulddreng
Spillerens in-game navn: IRON MIKE TYSON
Dit SteamID: STEAM_0:0:241437702
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:457305999
Tidspunkt for hændelse: 11:10 ca
Hvilke regler er blevet brudt: 
1.5
2.2

Hvad skete der: jeg hygger også bilver jeg skudt unden grund OG bilver truet unden for rp
Beviser: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2974746346
Redigeret af Gulddreng
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Gulddreng.

Jeg har nu gennemgået situationen på ghostscenen og hørt hvad de forskelige parter har sagt.

Jeg vil mene at de trusler som IRON MIKE TYSON siger, er inde for rp og vil derfor ikke tildele straffe for dette. Det er grundet han står med et våben i hånden og henviser til RP situationer mens han siger disse ting. Det fremgår tydeligt derfor at "truslerne" er ment inde for RP.

Angående at han skyder dig, kan jeg godt se problematiken i, det vil selvfølgelig blive håndteret. 

Jeg tager fat i IRON MIKE TYSON og giver en passende straf, udover dette vil jeg selvfølgelig pointere at han skal gøre det endnu mere tydeligt at de ting han siger, menes i RP.  

Har du mere at tilføje er du velkommen til at skrive til mig på forum eller på discord.

Mange tak for din banrequest - Rigtig god dag

Mvh. Flynn

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.