Hop til indhold
Stavox

[Solved] Deagle Mester


 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Farid Nord

Spillerens in-game navn: Deagle Mester

Dit SteamID: STEAM_0:0:93775432

Spillerens SteamID: STEAM_0:1:158268564

Tidspunkt for hændelse: 10:00 -> 13:00

Hvilke regler er brudt: AFK byggebeskyttelse

Hvad skete der?: Deagle er logget på serveren (været online i 12 timer siger discord) og har derefter købt stavox corp, placeret sin base og forladt sin computer/gået afk. Jeg kan ikke vide om han har haft basen længere, da jeg først kom på omkring kl 10.

Beviser:

Tjek ghostscene: mellem kl 10:00 -> 13:00 (d.10/5-2023)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Farid.
Jeg kan skam godt forstå, at det er en ret træls situation som du er havnet i. Bygninger såsom "Gården", "Stavox Corp", "Kraftværket" og lignende, er meget eftertragtede steder på serveren. Det er derfor ikke rimeligt hvis folk overtager dem, for herefter at stå AFK over længere tid. Dette ødelægger kun muligheden for at andre spillere kan få gavn af stederne, og jeg vil derfor tage en snak med ”Deagle Mester” snarest muligt. Jeg vil som udgangspunkt ikke tildele ham nogen straf, da jeg tænker man sagtens kan udarbejde en løsning mundtligt.
Mvh Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Farid.
Jeg har lige fået snakket med "Deagle Mester" vedrørende situationen, og det lyder umiddelbart ikke som at det har været med vilje. Han har dog modtaget en lille advarsel for det. Hvis der skulle opstå lignende episoder i fremtiden, kan du selvfølgelig bare henvende dig igen. Skulle du have nogle spørgsmål eller lignende i forhold til din "ban request", kan du kontakte mig på Discord eller her igennem forum. 😉
Mvh Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.