Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] AndreasUA


Recommended Posts

Dit SteamID: STEAM_0:0:425895348
Vicerigspolitichefens SteamID: STEAM_0:0:421825032
Hvad er der sket: Vi kører han mener han får et kald over radio med at vi har kørt ulovligt og smider derfor spike efter os (rammer ikke). Han siger han har klip men ville/kan ikke fremvise det når staffen spørger om det. Staffen kan intet gøre ifm at han ikke ramte os. Han siger han ikke har gjordt det og sviner os stort til vi har dsv ikke klip på det men jeg har billeder af hans dårlige opførsel i PM
Hvornår er det sket: 22:30
Beviser: https://cdn.discordapp.com/attachments/1102329753324765315/1102335799837610084/image.png
Link til kommentar
15 timer siden, Warmarcus skrev:
Dit SteamID: STEAM_0:0:425895348
Vicerigspolitichefens SteamID: STEAM_0:0:421825032
Hvad er der sket: Vi kører han mener han får et kald over radio med at vi har kørt ulovligt og smider derfor spike efter os (rammer ikke). Han siger han har klip men ville/kan ikke fremvise det når staffen spørger om det. Staffen kan intet gøre ifm at han ikke ramte os. Han siger han ikke har gjordt det og sviner os stort til vi har dsv ikke klip på det men jeg har billeder af hans dårlige opførsel i PM
Hvornår er det sket: 22:30
Beviser: https://cdn.discordapp.com/attachments/1102329753324765315/1102335799837610084/image.png
  1.  hej som du os fik af vide i går var det et uhel med spikese jeg samler dem op med det samme at jeg opdager det er spikes
  2. du siger at jeg ikke "ville" vise klip men jeg blev aldrig spurt om at vise det. ( klip sendt til nichzar ) 

 

 

Redigeret af AndreasUA
Link til kommentar

Hey @Warmarcus

Du skriver først i din oprindelige tråd på klagen staffen ikke kan gøre noget, da du jo ikke er blevet ramt af roadspiks. Du fortsætter, så med at påstå Andreas UA benægtede det, hvilket ikke helt stemmer overens med det jeg har fundet frem til. Du skriver også at han “sviner os stort til”, hvilket heller ikke har været tilfældet. Den eneste der har givet en sviner var dig. Du har ret i at han måske svarer lidt flabet tilbage, men det er ikke specielt slemt. Det eneste han siger er, at han er ligeglad, hvilket ikke rigtig er noget at klage over.

 

Alt i alt klager du over småting, der i forvejen lyder til at være løst, eller noget lidt ligegyldigt. Jeg har derfor ikke tænkt mig at gøre andet end at lukke den klage. Du er velkommen til at skrive til mig i en PM her på forum, hvis du har spørgsmål.

Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.