Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Req på Gamur Karl


TeNtE
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: TeNtE
Spillerens in-game navn: Gamur Karl
Dit SteamID: STEAM_0:0:561752291
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:222579859
Tidspunkt for hændelse: 03:03
Hvilke regler er blevet brudt: 4.18 
Hvad skete der: Jeg og Raul Fonti raider Gamur Karls base i MTL - han fjerner sin base i et kort øjeblik, hvor jeg løber ind og venter på Raul kommer ud til MTL så vi kan raide dem sammen - da jeg løber op til raidindgangen, ser jeg Gamur Karl og skyder et par skud osv. Jeg stiller mig ind i hans prop for at reloade, hvor han også går derind, og egentlig bare fjerner proppen? 
Beviser: https://streamable.com/6y5ejo
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej TeNtE,
Jeg kigger lige på sagen in-game og så vender jeg lige tilbage til dig med en konklusion.

Hej TeNtE i det du selv stiller dig ind i en no collided prop under et raid for at undgå skud og/eller reload dit våben, så misbruger det selv en no col. prop under en kriminel handling, så der bryder du også selv reglerne. Dog vil jeg gerne lige tage fat i gamur karl når han kommer in-game igen, og pånævne at han ikke skal slette props under raid, men som udgangspunkt ikke give nogen straffe for det gamur karl gjorde da du selv bryder reglerne omkring props i et raid.

Med det sagt vil jeg lukke banrequesten nu. 

Mange tak for din banrequest - Rigtig god dag😃

Redigeret af Flynn
Konklusion
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.