Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Gustenberg


Gustenberg
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Gustenberg 

 

SteamID: STEAM_0:1:92426024

 

Alder: 18 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg mener, at jeg har de nødvendige færdigheder og egenskaber til at være en værdifuld tilføjelse til ledelsen på Stavox. Jeg har tidligere erfaring med at være en del af en ledelse på serveren. Jeg er en passioneret spiller og ønsker at bidrage til dens vækst og udvikling. Jeg er også en god kommunikator og lytter til andres synspunkter og perspektiver, samtidig med at jeg er i stand til at formidle mine egne idéer klart og respektfuldt.

Jeg er god til at løse problemer og håndtere konflikter på en effektiv måde og vil arbejde på at skabe en positiv og støttende kultur på serveren. Jeg er også i stand til at arbejde godt i teams og drive holdet mod fælles mål og succes. Endelig er jeg dedikeret til at forbedre spiloplevelsen for alle spillere på serveren og vil arbejde hårdt på at skabe en sjov, spændende og sikker spiloplevelse for alle. Jeg tror, at mine færdigheder og egenskaber vil gøre mig til en værdifuld tilføjelse til ledelsen.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: 

Som Vicerigspolitichef vil jeg gerne opnå flere mål. Først og fremmest vil jeg arbejde på at opbygge og opretholde et stærkt og effektivt team af politibetjente på serveren. Jeg vil gerne sørge for, at alle betjente trives. Jeg vil også arbejde på at forbedre spiloplevelsen for alle spillere på serveren. Jeg vil gerne samarbejde med andre ledere i ledelsen. Samlet set vil jeg stræbe efter at skabe en positiv og sjov spiloplevelse for alle spillere på serveren og bidrage til dens vækst og succes.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Nej 🙂

  • +Rep 1
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.