Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mathhias


Mathh1as
 Del

Recommended Posts

In-game navn:
Mathhias

 

SteamID:
STEAM_0:0:64425790

 

Alder:
18 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:
-System
Jeg vil lave et politi system der kan skabe en bedre styrke. Jeg vil sørger for alle mine betjente kan deres arbejde ordenligt, og jeg vil altid være klar til at hjælp dem hvis de har et spørgsmål. Alle betjente i min styrke skal føle sig velkommen til at kontakte lederen når som helst. At uddele sine erfaring er vigtig for mig.
-Erfaring
Jeg har masser af erfaring med politi. Jeg er meget tit betjent, normalt 1 gang om dagen minimum. Jeg spiller også meget gmod har ca 2500 timer i spillet.
-Mindre kriminalitet
Med min styrkes kompetencer kan vi formindske kriminalitet i byen.
-Glade borger
Jeg vil give retfærdige straffe, og hold et tæt bond med borgerne.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:
Jeg vil opnå en sikker by, og glade borger der tilfreds med deres politi. Jeg vil opnå et bånd mellem borgerne hvor de stoler på at styrken gøre deres arbejde ordenligt.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:
Nej 🙂

Redigeret af Mathh1as
  • +Rep 1
  • -Rep 7
Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Tue Chainz skrev:

-REP

Truer mig som betjent uden grundlag.

Kan overhovedet ikke reglerne.

Virkelig Useriøsitet som Betjent

Som din beskrivelse siger (Ved udmærket jeg kendt for troll. Prøver at lave en 180 og skifte til at være normal stavox spiller)
Tror ikke du skal udtale dig 

  • Sjovt 1
  • Tud (-REP) 5
Link til kommentar
Del på andre sites

-rep her fra, ellers en fin ansøgning. men du har nogle lidt skarpe bemærkninger i ny og næ fx den længere nede hvor du skriver til tue chainz. "tror ikke du skal udtale dig" virker ret irrelevant at smide ind oven i din egen forklaring. ser bare ikke du kan gøre noget som vicerigs hvis du har tydelige personlige konflikter.

20 timer siden, Mathh1as skrev:

Som din beskrivelse siger (Ved udmærket jeg kendt for troll. Prøver at lave en 180 og skifte til at være normal stavox spiller)
Tror ikke du skal udtale dig 

 

  • +Rep 4
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/02/2023 den 4:30 PM , Mathh1as skrev:

Som din beskrivelse siger (Ved udmærket jeg kendt for troll. Prøver at lave en 180 og skifte til at være normal stavox spiller)
Tror ikke du skal udtale dig 

Hvorfor er du så sur b?

 

Gir min ærlig mening og du kan ikke tage den? 

 

Men skal du høre noget crazy min sang på soundcloud har ramt 140 streams ved godt det varmt tak b

  • Dum 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

  • Zing! 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.