Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Pølsefar24


Pølsefar24
 Del

Recommended Posts

Før i tiden kunne jeg ikke lide dig, og har også haft problemer og skænderi med dig på serveren. Men jeg synes du har modnet dig rigtig meget i forhold til at være toxic over for folk. Faktisk så meget at vi begyndt at hjælpe hinanden inde på serveren. Jeg føler at du fortjener et + REP fordi at det her kan være din chance for at finde din sande postion på serveren. Alt held og lykke her fra bror

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Mathh1as skrev:

Før i tiden kunne jeg ikke lide dig, og har også haft problemer og skænderi med dig på serveren. Men jeg synes du har modnet dig rigtig meget i forhold til at være toxic over for folk. Faktisk så meget at vi begyndt at hjælpe hinanden inde på serveren. Jeg føler at du fortjener et + REP fordi at det her kan være din chance for at finde din sande postion på serveren. Alt held og lykke her fra bror

Tusind tak for den fine besked den varmer

18 minutter siden, isleifur1982 skrev:

-rep

Det er jeg ked af at høre. Kan du skrive hvorfor du giver - Rep så jeg kan ændre på noget til en anden gang?:9

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.