Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Cqmbo


Cqmbo
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Cqmbo

 

SteamID: STEAM_0:0:177761288

 

Alder: 19

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

- Jeg skal en del Politiledelsen, fordi jeg føler jeg kompetent til at styrer en politistyrke.

- Så føler jeg ogs jeg god til sørge for alle i politiet for en fair chance som betjent. 

- Så vil jeg sørge for at have en styrke hvor der styr på tingene og så lidt kaos som muligt.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

- Jeg vil opnå en politistyrke som har et godt samarbejde med borgerne - samt hjælpe alle de borgere der behov for politiets hjælp. 

- Så vil jeg have en styrke, som ikke bare går efter at arrest folk ved første gang de bliver stoppet af en betjent, for at bryde færdselsloven.

- Så vil jeg åbne en styrke der vil skabe en masse fed RP, med andre betjente og de andre spillere.

- Så vil jeg os gerne opnå en styrke, for betjentene når en ekstra chance i stedet for demote første gang. 

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:

Nej.

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 8
  • Ban 1
  • Stop dig selv 1
  • -Rep 10
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

kæmpe ultra -rep. Jeg har til D.D ikke haft en eneste god eller sjov konfrontation med dig. Hver gang jeg har mødt dig in-game da du var staff og nu har været nederen. som Gaxer sagde lige så flot er du bare uegnet. jeg er ked af at sige det men det er realiteten.

Redigeret af mikkelsmolf
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, mikkelsmolf skrev:

kæmpe ultra

-rep

Har du noget konstruktiv kritik, som du uddybe med istedet for bare skrive "kæmpe ultra" "-rep" så må gerne skrive hvad grunden til dit -rep er, så jeg kan lave om på det som du mener jeg ikke gør ordenligt.

Redigeret af Cqmbo
  • -Rep 2
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

- Ka hele Færdselsloven

- Imødekommende (De seneste dage jeg har snakket med dig)

 

-REP

Lidt moss fra din side Politi siden men ikke meget

 

 

 

Jeg vil ikke sige jeg er bedre selv men held og lykke 😄

  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.