Hop til indhold
Stavox

Cool video! Som kagen har sendt mig


Trixx

Recommended Posts

8 timer siden, Gaxerdk skrev:

"jEg SkAl Ha En AdVaRsEl"

 

Det satme lavt når selv staffs prøver og diskutere sig ud af sagen - blot fordi de ikke vil tabe ansigt selvom de er velvidende om, at det er et hundred procent deres egen skyld.

 

Det er vitterligt ikke andet end en grådig debatør der hellere vil markkere som værende overlegen, istedet for bare at betale en bøde. 

 

Jeg havde sku også givet hende et slag i hovedet med den røde stang. Især med den attitude hun udviser foran politiet. Og måske et extra slag, fordi hun gav halvdelen af styrken hovedpine. 

Det er desværre ikke første gang 🙂

Link til kommentar
På 28/01/2023 den 10:07 AM , Kagen skrev:

Det er desværre ikke første gang 🙂

 

Det sker tit at de abstrahere fra den almene lov på serveren og vælger at danne deres egne normer for hvornår

ting skal ske og hvornår de ikke skal. Lige så snart der så ikke er nogen form for regel eller lov beslutter de så

selv om det tilladt eller ej. 

 

så konklusionen er, hvorfor have regler og love hvis tingene alligevel altid skal ændres på og ikke bruges som de står?

 

dsv. kan man heller ikke nævne en lov og handle ud fra den uden at det bliver set som et problem af bestemte personer 😄

Link til kommentar
  • 1 month later...
På 01/02/2023 den 10:35 PM , Marcus skrev:

fuck en cool video, total cool mand

du må være ham den seje mand, med den cool video

 

På 01/02/2023 den 10:35 PM , Marcus skrev:

fuck en cool video, total cool mand

du må være ham den seje mand, med den cool video

 

På 01/02/2023 den 10:35 PM , Marcus skrev:

fuck en cool video, total cool mand

du må være ham den seje mand, med den cool video

 

På 01/02/2023 den 10:35 PM , Marcus skrev:

fuck en cool video, total cool mand

du må være ham den seje mand, med den cool video

hold nu kæft mand

  • Dum 1
Link til kommentar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.