Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Alex


Alex

Recommended Posts

Ingame navn: Alex Nielsen
SteamID: STEAM_0:1:92352739
IRL Navn: Alex
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja, jeg har været administrativ på nogle forskællige servere. Den jeg husker det bedst var:

- Zombro Gaming Community (Dette er vel nok et års tid siden, og jeg har modnet meget siden da. Det var slows officielle server et stykke tid tilbage)

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg syntes i skal vælge mig som moderator fordi at:

- Jeg har meget erfaring med ulx / at være en staff member.

- Jeg er stille og rolig, skriger og råber ikke.

- Moden.

- Følger reglerne, og har kendskab til både reglerne og lovene.

- Aktiv både ingame og på forumet.

Jeg mener jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, ikke fordi jeg nødvendigvis er det, men grunden til at jeg mener det er:

- Rigtig godt kendskab til reglerne / lovene.

- Bryder ikke reglerne / lovene.

- Hjælper nye spillere med at komme i gang, hvis de har brug for det.

- Stille og rolig, flink fyr.

 

Om mit roleplay:

Jeg roleplayer ofte som en politi betjent / indsatsleder, hvor jeg selv mener at jeg gør det godt og opføre mig som politi burte, jeg roleplayer dog også som andre jobs, (Buschauffør, mekaniker osv), Jeg har spillet meget seriøst rp, hvilket hjælper mig en del med hvordan man skal håndtere de forskællige situationer, hvilket også betyder at der kommer noget godt roleplay ud af det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg kender alle / de flæste nødvendige ulx kommandoer.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Ja, jeg bruger ofte min mic i roleplay situationer - Jeg spiller tit politi, hvor jeg mener det er nødvendigt.

Jeg kan også snakke og skrive godt engelsk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag: Cirka 16:00 - 22:30

Tirsdag: Cirka 16:00 - 22:30

Onsdag: Cirka 16:00 - 22:30

Torsdag: Cirka 16:00 - 22:30

Fredag: Cirka 16:00 - 03:00

Lørdag: Cirka 10:30 - 03:00

Søndag: Cirka 10:30 - 22:30

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 

 

Er lige nu accepteret som developer - Men ville gerne være noget administrativt også, da jeg elsker at hjælpe folk :)

Min developer ansøgning: 

 

Håber på det bedste! :) Hvis der er noget jeg kunne gøre bedre må du godt skrive hvad så jeg kan gøre det bedre hvis jeg bliver afslået.

 

Jeg spiller mest på rockford, men også nogle gange på evocity, spiller lidt 50/50 lovlig/ulovlig

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @Alex

 

Du skriver du har masser af erfaring inde for admins arbejde. Da du skriver, at du har været admin inde på andre server. Men ville du ikke lige skrive, hvad for nogle server, der er tale om. Da det ville kunne danne et bedre overblik, hvad du kan som person. 

 

- EDDY 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, EDDY said:

Til @Alex

 

Du skriver du har masser af erfaring inde for admins arbejde. Da du skriver, at du har været admin inde på andre server. Men ville du ikke lige skrive, hvad for nogle server, der er tale om. Da det ville kunne danne et bedre overblik, hvad du kan som person. 

 

- EDDY 

Hej, glemte det igen:/ opdatere poster om 5-10 minutter, er på telefon lige nu :) men har ejet zombro gaming community (slows officielle server(s) for et års tid siden, men må indrømme dengang tog jeg det ikke så seriøst, men er mere moden nu :)

1 hour ago, Du ve det said:

+Rep

Alex hvor skal jeg state okay. Du har været maget aktiv på hjemme siden og på servern tror godt du har en stor mulighed for det :D 

Tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.