Hop til indhold
Stavox

Få fixet de "Q" baser, man kan spawne.


Rumkugle
 Del

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Føler det ret så træls når nu man har disse baser oppe, og derefter kommer der staffs hen, og siger "Det må ikke være der/Det fail" blah blah blah, måske burde i så fixe dem hvis der er så meget galt med dem i stedet for at tage fat i os. Når nu det er staffs som selv har lavet dem, og i burde nok snakke med hinanden omkring dem. Så i er klar over nogle baser ikke er fail eller forkerte. 

Havde en episode med @Giraff i går omkring en base ved bunkeren, hvor han syntes at den ikke var på plads, men derefter godt kunne se at der ikke var noget galt med den, alligevel. Spildte min tid og hans tid. Hvor at han kunne snakke med personen, som har lavet basen til at begynde med.  

Skal lige siges, intet hate til @Giraff only love.
Fortsat god dag til jer alle sammen.

Redigeret af Stake
ret
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

hey@Stake 

 

Jeg kan godt forstå at episoden har været træls, men vi oplever ofte at folk bygge om i baserne og selv gør dem "ulovlige" så det er vigtigt at staffs stadigvæk tjekker basen igennem. Jeg skal nok gå videre med din besked og se om vi kan finde på en kreativ løsning

 

Vh. starterbasebyggerpo  

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Po_ skrev:

hey@Stake 

 

Jeg kan godt forstå at episoden har været træls, men vi oplever ofte at folk bygge om i baserne og selv gør dem "ulovlige" så det er vigtigt at staffs stadigvæk tjekker basen igennem. Jeg skal nok gå videre med din besked og se om vi kan finde på en kreativ løsning

 

Vh. starterbasebyggerpo  

Lyder supert, hvis du tager det videre, og i snakker om det. Eftersom det bliver træls i længden, at skulle stoppe sit rp, for at skulle få tjekket sin base igennem. 😄

Øv at folk skal ødelægge det for andre, der spiller og hygger sig herinde, men sådan er det, og godt i er på dupperne med arbejdet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.