Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Salwan Nord


Salwan Nord
 Del

Recommended Posts

36 minutter siden, Rapps skrev:

-Rep

- Ikke særlig aktiv.

- Utrolig toxic.

 

Nu har jeg ikke selv oplevet Salwan toxic eller set andre opleve ham toxic udover dig, at han vælger at raid dig in game gør ham ikke toxic

 

Ift aktiv har jeg den seneste periode oplevet ham mere aktiv end nogensinde og så sent som i mandags var han online i 8 timer

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Musti Nord skrev:

 

Nu har jeg ikke selv oplevet Salwan toxic eller set andre opleve ham toxic udover dig, at han vælger at raid dig in game gør ham ikke toxic

 

Ift aktiv har jeg den seneste periode oplevet ham mere aktiv end nogensinde og så sent som i mandags var han online i 8 timer

Aktiv en uge er vidst ikke godt nok for at blive staff...

 

Så er det godt det er min menig. og selvfølgelig syntes du ikke at din ven er toxic, ellers havde han ikke været din ven.... 

  • Brugbart 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Rapps skrev:

-Rep

- Ikke særlig aktiv.

- Utrolig toxic.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der klassificerer "særlig aktiv" men vil da selv mene at jeg har været ret så aktiv de sidste par uger (smider lige et billede)
I forhold til toxic der ved jeg ikke lige hvor du har fået den idé fra, men tror da bestemt du er en af de eneste, da jeg gør hvad jeg kan for at snakke pænt til folk online og gør hvad jeg kan for at holde tonen RP relateret, men det kommer vel an på hvilket ører man har på den dag 🙂

Fortsat god dag Rapps

unknown.png

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Salwan Nord skrev:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der klassificerer "særlig aktiv" men vil da selv mene at jeg har været ret så aktiv de sidste par uger (smider lige et billede)
I forhold til toxic der ved jeg ikke lige hvor du har fået den idé fra, men tror da bestemt du er en af de eneste, da jeg gør hvad jeg kan for at snakke pænt til folk online og gør hvad jeg kan for at holde tonen RP relateret, men det kommer vel an på hvilket ører man har på den dag 🙂

Fortsat god dag Rapps

unknown.png

Hvorfor er det at du tror, at man kun kan være "toxic" ved at snakke med folk? I opføre jer som en flok røvhuller, som jeg også skrev i ooc tidligere, og det kommer bare til at gøre sådan at folk ikke kan lide jer rigtig hurtigt, i er hvertfald godt på vej til at lave et lorte ry for jeres gang.

  • Brugbart 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.