Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over Balken


Svupp
 Del

Recommended Posts

Mig og 2 af mine venner spillede betjent sent om aften, og Balken drøner rundt og "baiter" os for sjov. Alle er med på det, alle har det sjovt, og vi gør alle vores rolle. Balken for os så drabt og vi respawner I spawn, så snart vi træder ud af spawn skyder Balken i min retningen, så jeg skyder igen. Det leder til jeg med det samme (sammen med en af mine venner) bliver tp'et til en samtale med ham. Hvor man tydligt kan høre han fra start af fniser i hans første sætning. Derfor tror jeg som det første at han starter samtalen som en hurtig joke, men det viser sig hurtigt at han laver en komplet 180 på os, og banner os fra rollen og tager os "meget" alvorligt. Han forklarede at vi bare skulle forlade spawn og lave noget andet og ik bryde NLR. Hvordan skal jeg kunne nå at reagere hvis jeg bliver skudt efter, sekundet jeg spawner, også ikke blive dræbt eller undvige skud fra Balken. Virkelig unfair og barnligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxx, og ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Svupp skrev:

Mig og 2 af mine venner spillede betjent sent om aften, og Balken drøner rundt og "baiter" os for sjov. Alle er med på det, alle har det sjovt, og vi gør alle vores rolle. Balken for os så drabt og vi respawner I spawn, så snart vi træder ud af spawn skyder Balken i min retningen, så jeg skyder igen. Det leder til jeg med det samme (sammen med en af mine venner) bliver tp'et til en samtale med ham. Hvor man tydligt kan høre han fra start af fniser i hans første sætning. Derfor tror jeg som det første at han starter samtalen som en hurtig joke, men det viser sig hurtigt at han laver en komplet 180 på os, og banner os fra rollen og tager os "meget" alvorligt. Han forklarede at vi bare skulle forlade spawn og lave noget andet og ik bryde NLR. Hvordan skal jeg kunne nå at reagere hvis jeg bliver skudt efter, sekundet jeg spawner, også ikke blive dræbt eller undvige skud fra Balken. Virkelig unfair og barnligt.

Hvordan sletter jeg mit post, havde ikke set der var en skabelon. Det kan også være pisse ligemeget så.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Svupp

Jeg er ked af du har fået opfattelsen af jeg har behandlet jer dårligt i casen det har slet ikke være min intention. jeg kommer i skudduel med dig og vi skyder lidt frem og tilbage også kommer din ven og hjælper. jeg får så downet jer begge og finisher den ene og misser vidst et enkel eller to skud på den anden betjent. i vælger så og løbe direkte ud efter mig og i det i kommer ud så jeg er synlig har jeg hverken sigtet våben på dig eller ramt dig med skud hvor i vælger og downe mig og efter finish mig. så jeg vælger og rive jer op på et tag og spørger så indtil hvad i har gang i, du siger så at jeg skal tage mig sammen fordi der kun er sådan 10 spillere inde men. du spørger mig så hvad du ellers kunne have gjort hvor jeg svarer at du kunne løbe bagud istedet for fremaf og integrer med samme rp-scenarie. 

- Balken

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.