Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ansøgning Om Unban VanqoRR,Soulja,Jonass


vanqorr

Recommended Posts

In-game navn: VanqoRR    [Soulja]     Jonass

 

SteamID: STEAM_0:1:182637759

 

Ban Reason: Mass RDM

 

Hvem har banned dig?: Greenberg

 

Hvorfor skal du unbannes?: Hey Drenge/Piger Hvem Der Nu Læser Denne Her, Jeg Skriver Her For At Søge Om Unban Til Os Alle 3 Som Jeg Har Skrevet Navene På Længere Oppe, Da Jeg Ikke Selv Synes Det Er En Fair Grund Vi Har Fået Ban Da Det Var For At Bestykke Os Selv, Så Vi Kunne Hygge Os På Severen Og Spille På Severen. 

 

Her Er Min Side Af Sagen: Vi Sad En Aften Og Spillede På Severen Mig Og Mine 2 Kammerater, Vi Snakkede Skype Sammen Og Faktisk Rigtig Hyggede Os Og Havde En God Aften, Så Kom Der 1 Anden Spiller Ind På Severen Ved Navn ( Daniel ), Og Hans Kammerat Som Teamede Sammen, De Byggede En Base Og Mig Og Mine 2 Kammerater Besluttede Os For At Raide Dem. Da Vi Så Raider Dem Kom Vi Ind I Deres Base Og Fik Skudt Dem Begge 2, Vi Fandt 8 Money Printere Og Lidt Weed I Deres Base. Vi Tog Det Hele Og Sprængte Money Printerne Så De Ikke Kunne Komme Tilbage Og Stadig Høste Penge, Efter Vi Gjorde Det Begyndte De At Opføre Sig Lidt Mærkeligt, Den 1 Var Tyv Og Byggede En Ny Base, Hvor Han Plantede Money Printers Og Weed Igen. Og Ham Den Anden ( Daniel ) Blev Politi Mand Og Så Dumme Som Vi Var Kom Vi Til At Trykke Ja Til At Han Skulle Være Politi, ( Daniel ) Blev Politi Hvor Han Lige Pludselig Begynte At Lave En Masse Mærkelige Ting, Sådan Som At Stunne Os Uden Grund Og Arreste Os Uden Grund, Han Begynte At Hente Sniper Nede I PD Som Han Brugte Til At Snipe Os Uden Grund Da Vi Rendte Rundt I Banen, Når Vi Så Døde Og Startede I Spawn Var Han Klar Med StunGun, Han Stunnede Os Hvor Han Der Efter Arrester Os ( IGEN ) Uden Grund, Han Blev Bare Ved Med At Arreste Os Og Stun Uden Grund, Hvor Vi Aftalte At Vi Måtte Gøre Noget For At Forsætte Vores Hyggelige Spil, Det Endte Så med At Vi Skød Ham Også Da Han Ville Arreste Os Uden Grund, ( Er Nok Klippet Ud Af Hans Video ) Hvor Vi Så Vælger At Sætte Hegn Op Inde I Spawn Så Han Forsat Ikke Kan Arreste Os Og Stunne Os Uden Grund,

 

Og Så Ham ( Daniel ) Gjorde Sig Selv Til Gundealer Så De Også Kunne Få Våben, Så Han Købte Til Dem Begge, 

 

Altså Ja Jeg Ved Godt Vi Har Gjordt Noget Forkert ( Det Indrømmer Jeg Gerne ) Men Det Var Kun For At Beskytte Os Selv Så Vi Kunne Forsætte Vores Hyggelige Spil. Og Ja Jeg Kender Godt Reglerne På Serveren, Som Jeg Har Forklaret Jimboe Så Har Jeg Jo Ikke Støttet Serveren Med 1000 Kr = 10.000.000 Ingame Penge, 3.000.000 Ingame Penge, 7.000.000 Ingame Penge, Vip = 30 Dage, For At Lave Mass RDM Uden Grund, Det Kunne Jeg Aldrig Finde På, Da Alle Os 3 Synes Det Er En Rigtigt Fed Server, Og Den Køre Mega Godt, Med Fede Mod´s

 

Jeg Var Selv Startet Med At Lave Min Egen Server Men Droppede Det, Efter Jeg Fandt Starvox, Så Ville Jeg Hellere Spille Der Med Alle Mine Venner. 

 

Men Det Var Så Min Forklaring Af Hele Situationen. Håber I Ville Tage Godt Imod Den Og Ser Gerne Noget FeedBack, 

 

Ved Godt Jeg Ikke Har Video Bevis, Men Håber Virkelig I Vil Truste Mig, De 1000 Kr Er Jo Ikke Givet Ud For Sjov, Der Er Jo Et Grundlag Bag Det hele.

 

Med Venlig Hilsen : VanqoRR, [Soulja], Jonass

 

Forsat God Aften

 

31-08-2016 Kl 22.33

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er meget glad for at du har skrevet en meget velskreven unban request. Desværre har jeg en video af dig der bliver ved med at skyde Daniel hvilket jo er mass rdm. Uanset om han har lavet noget lort eller ej giver det stadig ikke jer ret til at mass rdm'e og kan godt se fra jeres side at det er pisse træls hvis han ligger og arrester jer. Dog i det stykke video jeg har fået ligger i og går rundt med jeres guns fremme hvilket jo giver ham ret til at arreste jer. Vil meget gerne høre mere af jeres sag og vil meget gerne tage den med dig på ts hvis du også er interesseret i det så kom på ts og poke mig så tager vi den der fra.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for et rigtig godt feedback.  Jeg snakkede nemlig med Jimboe om det igår aftes hvor han sagde jeg skulle lave en Unban request hvad jeg så gjorde lige efter. Er dog på arbejde Idag til 21.30 men når jeg er kommet hjem kommer jeg med glæde ind og snakker med dig om hele situationen :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, vanqorr said:

Tak for et rigtig godt feedback.  Jeg snakkede nemlig med Jimboe om det igår aftes hvor han sagde jeg skulle lave en Unban request hvad jeg så gjorde lige efter. Er dog på arbejde Idag til 21.30 men når jeg er kommet hjem kommer jeg med glæde ind og snakker med dig om hele situationen :-) 

Lyder super så ses vi der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.