Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Abdul Vejsidebombe Aka Slamboe


Slamboe
 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:88940487

Hvorfor skal du unbannes: Hej gutter.

så sider jeg her igen jeg sagde til mig selv at jeg aldrig skulle rører Stavox igen men Stavox er kraftdeme blevet en del af mit liv og i mine minder savner satme Stavox god game Stavox jeg vil gerne ind og hyg mig ind til vennerne og ind til det sjove vil gerne ind og bygge de fucking lorte baser jeg bygger og mærkelige dupes igen ind og lave noget meth eller weed eller det helt tredje bare bank, gunshop, eller printer der er fandme mange ting du kan på Stavox der er også betjent jeg prøver bare at sige at jeg savner jer! håber i tager det i tankerne og vil tænke over om jeg må komme ind igen for hold kæft jeg savner jeg ❤️ ved godt jeg smed en unban request for like 2-3 uger siden hvis jeg husker rigtig og i sagde jeg skulle vente men hold da op hvor er det svært uden Stavox

______________________________

Redigeret af Slamboe
Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke hvordan vi kan sikre det men jeg savner stavox og hvad kan jeg gøre for jeg ikke få ban det er at stoppe med alt det lort jeg laver jeg må godt lave sjov men ikke racistisk eller troll baser er vi enige om det så kan jeg nemt stoppe måske kommer der lige en engang i mellem så må jeg sige undskyld og se hvad der sker ved godt jeg ikke rigtig kan bruge det til noget har ADHD ved godt det ikke kan bruges som en undskyldning men nogen gange siger jeg ting lidt for hurtigt uden af tænke over det men vil gerne prøve og virkelig stramme an for at lade være

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey @Slamboe,

Det er desværre ikke nok altid bare at sige undskyld. Du har formået at få næsten 290 straffe siden du startede på serveren.
Tænker eftersom der ikke går mere end 5-10 dage mellem dine bans, at det ikke går helt godt med at forsøge at overholde reglerne.

Jeg snakker lige med en anden staff og dit ban også vender vi tilbage med et svar.

Redigeret af Aske
Link til kommentar
Del på andre sites

Nej det ved jeg også godt men vil virkelig gerne prøve at lade være hvis det er det der skal til de fleste straffe er fra 2020 hvor jeg trollet fucking meget det samme i 19 og 21 vil gerne stoppe med disse hændelser ved godt det er sådan ahhh men gør han nu også det men jeg vil gerne prøve

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.