Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Jeg vil gerne have unban og komme ind og hygge med mine venner!


ZWAPE
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:607995436

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej staff.
Jeg vil meget gerne ind på jeres server fordi jeg synes jeres server er god og fed at være på. Jeg vil virkelig meget også ind og spille med mine venner. Jeg har fået ban for at lyve overfor en admin som jeg ikke mener jeg har gjort. Men jeg lover at jeg ikke lyver overfor jer mere. HAV EN GOD DAG
 
 
 
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Zwape 

Jeg er da glad for du giver dig tid til at skrive her da det viser du gerne vil ind og spille på serveren igen🙂 

 

Der bliver kaldet case på dit sprog som jeg ender med at nuppe og snakke med dig omkring hvor du benægter dit grimme sprog (Kan uheldigvis ikke huske de specifikke ord brugt) men efter du har nægtet det dårlige sprog får jeg vist video der bekræftede du snakkede rigtigt grimt, hvorefter du fortæller du kun løj fordi du troede de ikke havde video på det som du fortæller mig under casen.

Undre mig dog hvorfor du mener du ikke løj selvom du undskylder for at lave lige efter i din unban request.

 

Jeg vender tilbage med svar hurtigst muligt 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.