Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban-Ans


Damian
 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:222842999

Hvorfor skal du unbannes: Hej igen det mig Damian. Jeg fik afvide jeg skulle skrive en ansøgning til mandag og i ville være "gavmilde" men jeg vil lige forklare hvad der skete inden det hele her. Jeg sad og hyggede men en jeg troede jegh kom godt ud af det med. Vi snakkede til hinanden i noget tid og hyggede os sådan en god del. Men så kalder vi hinanden ord for sjov som vi havde gjordt i noget tid nu og så kalder jeg ham ordet "neger" og det kalder han så på og jeg får ban igen.. Mente det self i sjov og troede vi sagde det til hinanden i sjov og ikke andet. Ville høre om det muligt for en absolut sidst chance så jeg kan bevise mit værd for jer..

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 8/3/22, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af Mikk
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.