Hop til indhold
Stavox

[Afslået] mod ansøgning. <3


Filsøe

Recommended Posts

Ingame navn:Mikeg4meplayer #penismike
SteamID:STEAM_0:0:64732648
IRL Navn:Mike filsøe
Alder:15 fylder 16 næste år.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:i skal vælge mig som moderator fordi, jeg har god erfaring med garrysmod, har spillet mere end 500 timer fordelt på flere accounts. mindst 300 timer var på darkrp. jeg har god kommnukation med mennesker på serveren især med de gode mods/admins. jeg har jaft min egen garrysmod server i 6 måneder, den er så lukket for 1 år's tid siden. den var nærmest altid fyldt med mennesker. jeg kender reglerne på serveren så de holdes.og ikke mindst kende dem inden for admin case.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: ja vil jeg sige det meste kan jeg.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: jeg år i 9 klasse, så ja jeg kan godt lfyende dansk både skrifligt og mundligt.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: tror det er min viden på den måde at hvis de spørg om hjælp til næsten alt kan jeg somregl svare, eller hjælpe dem med det, det er ligemeget om det gælder at bygge eller noget for fx expression 2. jeg har også meget erfaring med de forskellige ting.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Som ligger længere op i teksten så ja jeg har en meget god erfaring med alt inden for staff
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv:Mit navn er mike filsøe. jeg går i 9 klasse i folkeskolen.jeg kører gokart mandag/onsdag men det er først forår/sommer/efterår. jeg går i seng klokken 21:30 da jeg er svær og få op om morgen. jeg priotere alle mine lektier i skolen iværtifald hvad jeg kan nå derover, ellers har jeg lidt her hjemme. spiller omkring klokken 16:00 til klokken 21:30, hver dag. i weekenden er det fra morgen til lort om aften.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier. Min reaktion på ting i gmod som jeg har forstået spørgsmålet er så er jeg meget nede på jorden og viser meget med menneskelighed for andre mennesker, men kan også være hård hvis en person taler grimt om andre eller er decideret diskriminerende. jeg har ikke de store reaktioner på ting i roleplay da jeg ved det har en stor effekt på måden situationer er.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: eg starter med er freeze ham så problemet ikke udvilker sig så vil jeg tage ham op på et tag hvor efter jeg vil spørge om han har læst regler under motd eller f1. derefter vil jeg giver ham et kortvarig ban hvis han ikke kender rp regler, fordi det vil give ham tid til at læse op på det. senere vil jeg hjælpe de folk det gik ud over. så ikke de tror at admin bare er gået til en ny sag.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: jeg vil tp ham til mig på et tag og snakke med ham om han kender til fadingdoor abuse senere vil jeg give ham et kick hvor i der står den information han skal bruge til at forstå hvorfor han blev kicket, så vil jeg clean disconnectet player props så raiderne har change for at få de ting som de skulle have fra raidet, uden nogen kommer til skade eller andre bliver sure.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: jeg vil tage begge to op på et tag eller et stille sted og freeze dem så de kan forklare mig en efter en hvor problemet opstod. hvis ingen lystre og bliver ved med deres opførsel vil jeg kicke dem begge hvor i der står information om hvorfor de blev kicket så de ikke tror de bare bliver random kicket. men hvis de lystre og de får sagt undskyld eller der sluttes fred vil jeg sætte dem tilbage til hvor de var før så de kan roleplaye og have det sjovt som før.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: jeg vil tage fat i ham, og spørge hvorfor han vil true med ddos fordi han bliver jailed. derefter vil jeg kigge de ting han har gjordt igennem. jeg vil så prøve at løse tingene da det bare kunne være en bluffer med en meget stort ordforåd. hvis han nægter at adlyde min befaling får han permban hvor i der står den informerende tekst til hvorfor han fik ban. jeg vil også sørge for at hvis det skete at jeg kunne få fat på ham, eller gengive ham da jeg også har den side af mig, og at jeg også kan finde ud af de slags ting.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:tager fat i ham og siger han skal skifte navn med det samme da det er diskriminerende for mange folk og at det kan ende med et ban på 2 timer for at have et nazistisk navn..

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: jeg tager fat i Hans Peter og spørger om han har læst regler inde under motd eller f1, for det kunne tydeligt godt se sådan ud. senere vil jeg tage fat i dem som blev raidet og give dem deres ting tilbage og få dem til at tilgive Hans Peter for hans gerning. han kunne ende med et kick hvis det fortsætter, men kan næsten ikke blive ban da han virkelige skal have gjort det mange gange af det samme.
 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.