Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Hoke Tesselberg


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Hoke Tesselberg
SteamID: STEAM_0:1:107290523
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
God aften admins, jeg har som i kan se fået ban:(. Jeg vil blive meget glad hvis jeg kunne blive unbannet fra denne gode server. Mig og mine venner har prøvet andre RP spil men garry's mod Stavox, slår alt andet. Jeg angre mine fejltagelser og der vil ikke ske igen, jeg indrømmer mine fejl og kan godt se hvad jeg har gjort galt. Det skal ikke ske igen. Håber virklig i vil unbanne mig, jeg er meget aktiv på serveren. Forsat god aften!
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Toke!

 

Fedt at høre at du gerne vil ind og spille igen, sagen er bare den at du er blevet taget med ret meget i lommerne. 

Jeg kan tydeligt huske at jeg gav dig samtlige advarsler samt chancer for at tage det seriøst men alligevel valgte du at fortsætte.

 

Jeg tager lige en sammentale med Mikk snarrest muligt og vender tilbage med svar.

Vh Hondo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 28/2/22, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af Mikk
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.