Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: mohammed kebab


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: mohammed kebab
SteamID: STEAM_0:0:425203153
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg flyttede bare min exploderede bil med min phys-gun, jeg prop pushede ikke
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mohammed kebab. Det kan godt være din bil var eksploderet med du sad stadig of fægtede mig den og fik næsten nogle betjente dræbt, ved at de fik bilen i hovedet. Jeg havde også allerede haft fat i dig omkring noget propfly hvor du valgte at bruge et badekar til at flyve rundt i. Og før det valgte du at svinde en spiller til som var i jail. Jeg valgte så at give dig en mild traf fordi jeg kunne se du var ny og forklare dig også at du ikke skulle bruge din physicgun. Men du valgte et par timer senere at misbrug den igen. Jeg tænker du kan bruge din ban periode på at læse vores regler igennem.

 

 

 

Redigeret af danieldk2310
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.