Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban EmilSt


UMBABWAY
 Del

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:1:218958379

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej, 

 

(jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det hele så jeg beklager hvis det lyder lidt klumset)


Jeg plejer ikke at lave unban requests på så lave straffe som denne, Men jeg føler uretfærdigt behandlet.

Mestermonkey og jeg havde haft en lille "beef" kørende i løbet af dagen 
(Som ogs er vidst længere ned i teksten her)

 

 

Mit ban lyder på Flabet i case - RDM - Mange straffe på kort tid - Troll
 

Troll - Vi sad 5 politimænd og én fange nede i selerne (væk fra RP)

Jeg har et klip af det - https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/amlu0osu_qvtU/d1337Tw5vbmW?invite=cr-MSx3ckksMTQ3ODAxMzMs

og da Mestermonkey kommer pga. case, skynder jeg mig selvfølelig at stoppe sangen hurtigst muligt.

Jeg ser det som "Troll under vise forhold" da alle var med på det.

 

RDM - Rdm'et forgår også nede i cellerne på Slamboe 

han slår ud efter en betjent, så jeg skyder ham. Måske lidt hårdt gjordt, men det fortæller vi ham ogs (høre man huse sige i "rdm" klippet)

 

Mange straffe på kort tid

 

 image.thumb.png.8d3986e4849c3fc3bf218990842b0ae2.png

 

2x politi jobban der sker tidligt da der ikke er så mange på, så vi tager det ikke så seriøst. Men de er jeg enig i skal være der

 

Jail: grimt sprog siger én gang til Mestermonkey han er bøsse, fortyder kort efter og siger det var til "Halo" (spilet HALO) 

Jeg beklager i kan høre mit discord i klipet https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/amqwQKQJj_q5N/xgnaB1XUSpdY?invite=cr-MSxKb2MsMTQ3ODAxMzMs

 

Så ved jeg godt at regl 1.1 lyder som følgene Du skal selvfølgeligt holde en pæn tone overfor andre. Du skal dermed ikke tale grimt til andre, svine andre til, osv.
Dette gælder også i RP. Det er ikke altid tydeligt om du snakker "in-character" eller ej, så snak pænt, så undgår du misforståelser.

 

Men som man ogs kan se på klippet mener jeg der ikke personligt på nogen måde, Det er kun i "RP" jeg undskylder til ham lige inden jeg kommer i jail

 

Jail: RDM 

Det er meget inviklet, Min base bliver raidet, Jeg skyder ude fra på poiliti, mit gang skyder inde fra.

Jeg skyder Niklas mens han står stille i civilt tøj (han flyver med en drone)

https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/ammPt87a23rdR/d1337fvhWl9s?invite=cr-MSxaM2IsMTQ3ODAxMzMs

(jeg klipper en masse ud fordi vi bare diskutere frem og tilbage om hvor vidt jeg vidste han var politi)

 

 

Det var alt, håber ikke der er få inviklet 

Hvis jeg har misforstået noget så skriv venligst lige


Mvh EmilSt

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej EmilSt, 

Du vælger at skyde en person nede i fængslet, hvilket ikke er okay da du er betjent og i er 5 dernede på daværende tidspunkt.

Du rdm'er en betjent også uden grund samt kalder mig for bøsse i det jeg kommer kørende forbi dig flere gange.

 

Jeg vender dit ban med en Admin og vender tilbage

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.