Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Møller


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Møller
SteamID: STEAM_0:0:78360925
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej Admins Jeg er blevet bannet. Jeg er ikke helt klar over hvorfor, men jeg kan forstå det er noget med jeg er logget ud i går aftes. Jeg ønsker derfor at blive unbannet eller få udybet grunden. det blev sent i går og derfor loggede jeg ud. MVH Møller
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Møller, jeg ved det ikke først gang jeg har fat i dig med cdm hvor du efterfølgende leaver, føler lidt når det ikke er først gang, er det bevist for at undgå straffen for dit cdm, og det ser bare sjovt ud fra du køre spilleren ned går der 10 sek så leaver du, så det ser ret bevist ud som du prøver undgå straffen.

mvh Læspe Lars 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Læspe Lars

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med jeg leaver i sager. Jeg mindes ikke at have været i sådanne sager før hvor jeg er leavet. Som jeg siger tidligere var det sent og derfor leavede mig og min makker. Jeg vil vove og påstå der gik op mod 5 min fra vi dræbte ham og til vi forlod serveren. Grunden til han blev kørt ned var et længere varende RP forløb, hvor han prøvede at anholde os. Det vil jeg mene er belæg nok for at dræbe ham.

MVH Møller 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars 

Jeg er blevet banet en gang før, der var det ikke fordi jeg leavede men fordi mit spil chrashede. Den her gang loggede jeg ud som sagt og vi har kørt fra kirken, hvor han blev dræbt. ud i bunkeren for at sælge og vidre til spawn. Så der må være have gået nogle minutter før han har kaldt case. Kan vi eventuelt snakke om den mund til mund så der ikke opstår misforståelser. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.