Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Hr Juul


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Hr Juul
SteamID: STEAM_0:1:53259966
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hvorfor i alverden, har jeg ligepludeseligt fået ban for "CHEATS" Igår da jeg leavede hade jeg ikke ban, idag når jeg joiner har jeg bare ligepludeseligt fået ban? Hvad med lige høre mig af hvordan og hvorledes, inden jeg bare skal have ban? Forstår dog ikke hvor i alverden jeg skulle cheate? jeg sgu da tabt alle mine raids igår, det virker da ik ligefrem til at være cheat?En ting er nederen at få ban, men det ekstremt nedern at få ban over noget man faktisk ikke har gjort. At jeg finder ud af at man kan skyde igennem de fleste væge med en MSR og AWM, og begynder at gå udenfor efter lyde fra en physgun der i banken og finder ud af hvilken side printer skabe står i, og så fortager mig et "sniperraid" og nu skal jeg så have ban for det? Og enda uden at forhøre mig, det synes jeg altså er lidt voldsomt?
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, SxBot skrev:

Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Hr Juul
SteamID: STEAM_0:1:53259966
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hvorfor i alverden, har jeg ligepludeseligt fået ban for "CHEATS" Igår da jeg leavede hade jeg ikke ban, idag når jeg joiner har jeg bare ligepludeseligt fået ban? Hvad med lige høre mig af hvordan og hvorledes, inden jeg bare skal have ban? Forstår dog ikke hvor i alverden jeg skulle cheate? jeg sgu da tabt alle mine raids igår, det virker da ik ligefrem til at være cheat?En ting er nederen at få ban, men det ekstremt nedern at få ban over noget man faktisk ikke har gjort. At jeg finder ud af at man kan skyde igennem de fleste væge med en MSR og AWM, og begynder at gå udenfor efter lyde fra en physgun der i banken og finder ud af hvilken side printer skabe står i, og så fortager mig et "sniperraid" og nu skal jeg så have ban for det? Og enda uden at forhøre mig, det synes jeg altså er lidt voldsomt?

Er der noget ked af jeg lige får ban ud af ingenting, især for noget jeg aldrig har gjort, men kan godt fornemme man aldrig skal tænke på at skyde igennem en væg hvis ikke man vil have ban??

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.