Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban-BIG


BIG
 Del

Recommended Posts

Unban søges på vegne af: BIG
SteamID: STEAM_0:0:223723950
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:

 

Hej Stavox Jeg laver nu en unban ansøgning for at vise jer min interesse i at få unban. Jo ser du jeg lavede dette stor mass rdm som var en fejl fra min side af og den tager jeg også på mine skuldre jeg fortryder og vil selvfølgelig gerne ind igen. Kommer jeg ind på serveren igen Kommer i til at møde Mig som en ny person. Jeg har virkelig tænkt over tingene da jeg har haft ban og jeg har fundet frem til at det ikke er godt for nogen eller noget at bryde reglerne. Jeg har altid hygget mig på stavox. Men jeg har begået en masse fejl herinde som der skal rettes op på. Derfor vil jeg gerne tilbage  Så jeg kan bevise Jer inde på stavox at jeg faktisk godt kan opføre mig ordentligt. Og spille herinde uden at skabe dårlig stemning. Udover det vil jeg undskylde til alle som jeg har gjort for træd på stavox . Jeg fortryder min handling og håber på en chance til Kærlig hilsen BIG 

Jeg har lært og forstået at man ikke snakker grimt til hinanden og bare er her for at hygge sig 

jeg har indset at man ikke bryder nogle regler 

Og håber på at jeg kan starte på stavox igen så jeg kan have den dejlige følelse at komme hjem fra 

 skole tænde sin pc og komme på stavox 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber d 28/2/22, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af Mikk
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.