Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Blodhunden


Blodhunden

Recommended Posts

Ingame name: Blodhunden.

 

Steam id: STEAM_0:0:9250771

 

IRL name: Jens Landbo.

 

Alder: Jeg er 16 og fylder år i juni.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været mod på 2 Gmod Dark RP server (Ville ikke reklamere så skriv hvis i har brug for at vide det) hvor jeg har lært hvordan det er at være mod på en Dark RP server, så ville sige jeg har en del erfaring.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Ville ikke skrive dårligt om andre, men i skal vælge mig som jeres næste mod, fordi jeg er en glad og positiv dreng, som tager tingene seriøs når de skal tage seriøs, men der skal også være plads til lidt sjov. Jeg ved godt hvordan man er mod på en Dark RP server, så er altid klar på en case og kan også en del regler. Er også en person som ville alle det bedste, så for et eksempel hvis der er en der har irriteret mig tidliger, og derefter kommer i case med mig, ser jeg mellem fingerne det han gjorde før, hvis han ikke er skyldig i casen. Og igen så er jeg en frisk og positiv dreng.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har en del erfaring med ULX, da jeg har været mod på 2 andre Dark RP server, så ved næsten det hele som skal vides. Og hvis der nu kommer nye commands så er jeg også frisk på at lære dem. (Har også ULX binded. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan skrive og snakke dansk flydende, har også godt kendskab til engelsk, da jeg også kan skrive og snakke flyende. Bruger meget tit min mic ingame, da jeg syntes det gøre spillet mere virkeligt. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i tiende klasse så har gode muligheder for at komme online en del timer om dagen.

Mandag - 14:00 - 23:30

Tirsdag - 14:00 - 23:30

Onsdag - 14:00 - 23:30

Torsdag - 14:00 - 23:30

Fredag - 13:00 - en gang om natten

Lørdag - En gang om dagen til en gang om natten

Søndag - En gang om dagen - 23:30

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg hedder Jens og bor i Randers, bruger rigtig meget tid foran computeren, og er glad for det. Jeg spiller en del inde på jeres server, og har en godt kendskab med alle både andre spillere og staff-medlemmer. Har skrevet denne ansøgning fordi i ser ud til at både hygge jer men stadig forblive professionelle i jeres arbejde, og det kunne jeg godt tænke mig at være medlem af. Og syntes også det er en fantastisk server derfor har jeg også støttet den ved at købe VIP i 2 måneder  

 

-Blodhunden

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.