Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Unikz


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Unikz
SteamID: STEAM_0:0:125642550
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej Stavox, Min søn på 12 år, som er autist er blevet banned fra jeres server. Hans ban udløber aldrig, og grunden er Mass RDM, Troll. Jeg tror muligvis en af jeres admin har mistolket min søns opførsel fordi han ikke kan læse dansk sådan helt endnu og er svært forståelig på sprog. Han fortæller at han bliver ked af det og sur når han bliver drillet og han siger der er en "Mikkel" som driller ham meget og laver Mass RDM Troll, "mester mikkel" siger han. Ud fra provokationen og drilleriet har min søn så reageret ligeledes, men vil derfor stadig gerne bede om et unban, fordi han elsker spillet. Mvh En enlig far til 2 drengebørn som begge spiller meget computer.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg kan sagtens forstå din frustration på din søns vegne, men på serveren har vi et regelsæt, som selvfølgelig skal overholdes ligegyldig hvad.

 

Jeg er med på det kan være lidt svært, men så må du vel som far hjælpe din søn med at forstå spillet og regelsættet, hvis det kan være besværligt. Jeg skal ikke sidde og belære dig om en masse ting, jeg prøver blot at at hjælpe samtidig med at få lidt overblik over situationen

 

Desuden kan jeg ikke se, at der er noget at mistolke ved en spiller, i det her tilfælde din søn, der løber rundt og skyder MrMikkel gentagende gange, og derved ikke overholder regelsættet.

 

Jeg hiver selvfølgelig lige fat i MrMikkel for at tale med ham omkring de ting du nævner omkring ham. Men hvad er det lige præcist, at han har gjort siger du? Du skriver den samme grund som bangrunden til MrMikkels mulige opførsel overfor din søn, og det finder jeg en smule mærkværdigt - kan du måske forklare hans "drilleri" lidt yderligere?

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber d. 25/01/2022, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af Beetle
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.