Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban MicoDK


Recommended Posts

Mit in-game: MicoGB
Mit SteamID: STEAM_0:1:127928233
Ban Reason: Proppush-Propabuse
Hvem bannede mig: Willy
Hvorfor jeg skal unbannes?: Fordi at jeg ikke gør sårdan noget normalt. Og at det er den server mig og min ven spiller på. Jeg er virklig ked af det. Det var meget dumt det jeg gjorde 
og jeg ved ikke helt hvorfor jeg gjorde det. Men jeg vil blive glad hvis jeg fik unban. Det er helt okay hvis jeg ikke får det pga det var dumt det jeg gjorde og det kan jeg godt selv se.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jonathan! Ingame hedder du MicoGB..

Jeg har snakket med din ven og han siger at du blev bannet fordi din bus sad fast i et hjørne, og så tog du en prop for at få din fri. Stemmer det?

Og du blev bannet på dit steam id der hedder "STEAM_0:1:127928233"

Men du skriver at dit steam id er på " STEAM_0:0:180707404"

 

Din account du blev bannet på hedder "MicoGB" men på det steam id du har skrevet hedder du "MicoDK #EZ"

Derfor undrer jeg mig over at du bruger Alt accounts.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mico, beklager det sene svar.

 

Du blev banned fordi du benyttede physic-gun på din bus, samtidig med at du skubbede den ind i dine 'venner'. Den har ikke sat fast i et hjørne, og hvis den havde, ville det ikke være nødvendigt at skubbe den så langt hen ad vejen.

 

Hvis du selv kan se, at det du gjorde, var forkert, og at det ikke vil gentage sig, vil jeg gerne give dig unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

mit steam id er  STEAM_0:1:127928233  og mit ingame navn er MicoGB det er fordi jeg har to konto det er derfor jeg stav forkert 

9 hours ago, Willy said:

Hej Mico, beklager det sene svar.

 

Du blev banned fordi du benyttede physic-gun på din bus, samtidig med at du skubbede den ind i dine 'venner'. Den har ikke sat fast i et hjørne, og hvis den havde, ville det ikke være nødvendigt at skubbe den så langt hen ad vejen.

 

Hvis du selv kan se, at det du gjorde, var forkert, og at det ikke vil gentage sig, vil jeg gerne give dig unban.

oki tak

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.