Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban request - clickclack


clickclack181
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:454405466

Jeg mener jeg fortjener unban, da der er gået snart et halvt år. Bannet er desuden pga. personlige årsager for staffsne og ikke hack. Min pointe med at understrege det, er at et længere varende ban giver langt mere mening for hvis man bryder reglerne ved manipulation af ingame abilities eller hacks, men i min egen personlige mening ikke giver (ligeså) stor mening i sammenhæng med en "attitude"-årsag. 

Som jeg nævnte sidste gang jeg ansøgte er jeg ikke længere i kontakt med de spillere der opfostre attituden, som selvfølgelig ikke er ordentlig grund til at opføre sig på specifikke måder. Hvad jeg mener, er at jeg ikke er kronisk online og gerne vil bringe liv i serveren igen og hygge mig med dens spillere :)) ❤️
Og kære stavox-spillere, møs møs ❤️ 

kutekow.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber d. 01/02-22, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af Tjulle
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.