Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Slamboe


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Slamboe
SteamID: STEAM_0:0:88940487
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej jeg fik ban igår pga jeg mic spammet jeg vil også gerne se nogen beviser for at jeg har fået grunden flabet over for staff havde lukket mit soundpad ned og derefter er det åbnet og spillet en sang som jeg ikke kune høre har også en video af min vens paspektiv hvor jeg over hovedet ikke kan høre taler ikke højere eller laver en normal jeg har et stream deck og tror jeg har trykket på en sang ved en fejl jeg vil gerne komme ind og så lave en aftale med hele staff teamet om at hvis jeg nogensinde bliver taget i soundboard igen er det bare sur røv og så få et lang ban jeg fik at vide af po vi måtte gøre det udenfor byen hvis der ikke var andre der bliver scinert af det og vi skulle stoppe hvis der var andre det var en fejl igår og han sagde også det for du en dag til at tænke over så forstår ikke hvorfor det er blevet ændret og ja der var mange advarsler men hvis vi laver en aftale om at jeg stopper og ikke gøre det kun hvis der ikke er andre der bliver scinert af det og det er kun mig og mine venner som kan høre det hvis det så er ok som også det po havde sagt som jeg har skrevet :) håber vi kan finde ud af jeg kan få unban her til aften og kom en og hyg og have det sjovt :) mvh Slamboe.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey slamboe. 

 

De sidste pr dage har du været meget aktiv, med dit soundbord: Jeg tror næsten alle staff har haft fat i dig den seneste uge. Efter alle disse advarsler samt jails, forsat denne adfærd. Efter jeg havde givet dig din straf; påpeget andre staff at de også har været meget efter dig. udover alt dette har din tone mod staff været meget grov. af disse grunde ændret jeg dit ban

 

Jeg vender lige dit ban med cqmbo

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok jeg håber jeg vil kunne få unban somsagt menner jeg ikke jeg lige har været grov har bare mere sagt min menning om jeres staff arbejde men det vil jeg ikke gå mere i dybten med jeg håber vi kan finde ud af noget har en video hvis du vil have den 🙂 om jeg ikke kan høre det min stemme er helt afslapende og det er hvis man kan sige bevis på at jeg ikke kan høre det 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Slamboe, du har siden starten af december, haft samtaler med "Ariana G", "Nichzar", "Hondo", "Philipwn" og mig. Blandt de samtaler har jeg haft fat i dig flere gange ifm. micspam. Alle de gange som jeg har haft fat i dig pga. micspam, har du givet mig dit ord, og hermed lovet at du ikke ville micspamme mere. Udover det har staff flere gange givet advarsler, p.b.a. den måde du opfører dig inde på Stavox. Når alt det er sagt, har din adfær på ingen måde ændret sig. Jeg er flere gange gået på kompromis og godtaget at du bruger soundboard, så længe du er ikke er i midtby, og der ikke er nogen spillere omkring dig og dem som du spiller med, som det kan forstyrre. Den aftale har du ikke kunne overholde. Det kan saktens være at du med uheld bruger dit soundboard i byen, men efter de advarsler og aftaler vi, og resten af staff har givet dig, burde du vide bedre, og være ekstra opmærksom på sådanne ting ikke opstår. Som sluttende note så har din opførsel overfor staff har været fuldkommen uacceptabel. Vi vil som staff til en hver tid lytte til konstruktiv/kritisk feedback, da vi vil opnå en løsning som er bedst for flest mulige spillere. At tale ned til staff og belære dem i Stavox reglement er på ingen måde den form for feedback vi leder efter. Hvis du mener at du er blevet behandlet uretfærdigt, og den staff som står bag det ikke er til at tale med, så skal du oprette en staffklage inde på forum.

 

Jeg for lige snakket hele situationen gemmen med cqmbo, og vender tilbage med et svar hurtigts muligt.

Redigeret af Po_
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.