Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban: Mikkel Ebdahl


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Mikkel Ebdahl
SteamID: STEAM_0:1:71506060
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej Stavox Jeg blev banned her for nyligt af noget som blev misforstået helt forkert fordi jeg gik rundt og rp'ede og så kom der en lille dreng forbi og siger "Hvis du ikke fjerner dig så skyder jeg dig din svans" og der siger jeg så tilbage "pas på jeg ikke hakker dig ned" og det er der en fra jeres team som hører så det resultere i at han helt random river mig op på taget og siger det er trusler og det får jeg ban for hvor jeg så siger at jeg mente det jo i rp. Han var slet ikke til at snakke med han var åbenbart fastholdt på at give mig permban. Jeg sagde ellers også til ham at jeg er da ked af hvis jeg stødte ham med de ord jeg faktisk sagde til en anden i RP men han svarede bare tilbage med at det er jeg ligeglad med og så fik jeg permban. Jeg synes det er urimeligt at jeg skal have ban for sådan noget her fordi i sidste ende burde man nok snakke med denne person som har banned mig og hvis det er dig som har banned mig der læser det her så synes jeg det er urimeligt at du har behandlet mig sådan forhold til at i er et professionelt og ældre community. Jeg takker for i har læst den igennem og i må have en forsat god dag :) M.V.H. Mikkel Ebdahl
Link til kommentar
Del på andre sites

Du skrev til en spiller du ville smadre ham spiller over pm. Han spørg så in-game, hvor du svare at det måtte han selv finde ud af. Det tager jeg ret meget, som at du tager den ud fra rp. Hvis du bare havde skrevet ja det var ment in-game, havde der ikke været noget problem i det.

 

Jeg tager lige fat i Mikk og vi vender tilbage med et svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev reduceret til 19/12/21

Hvis du ikke mener, at dette er tilstrækkeligt, er du velkommen til at lave en ny unban request, såfremt du kan fremføre nye beviser i sagen.

Redigeret af Mikk
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.