Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Andrew


Andrew,
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Andrew

SteamID: STEAM_0:1:501131331

Alder: 16

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: 
• Fordi jeg er god til at holde orden og ro i en styrke på hvilken som helst størrelse.
• Jeg har lederegenskaber, der giver mig god potentiale i at være en god vicerigspolitichef samt køre en velfungerende styrke.
• Jeg har meget styr på, hvordan man sørger for en blanding i mellem en ikke alt for "nazi-betjent", men heller ikke en for "blød" betjent.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:
• Jeg vil gerne opnå en velfungerende styrke der går i dybden med noget sjovt rp, der gør at alle parter har det sjovt.
• Jeg vil også gerne sørge for at alle har en chance som betjent, da jeg selv synes det er irriterende med meget lukket styrker.
• Så vil jeg også bare sørge for at øge rp'en inde på Stavox, med mere seriøst betjent rp.

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:
Ikke lige pt. men i er velkommen til at stille spørgsmål.
Redigeret af Andrew,
  • +Rep 4
  • Sjovt 1
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg for 3 år siden var blevet spurgt om Breaky ville være en god person at have til at styre en politi styrke, var jeg begyndt at grine til jeg ikke kunne trække vejret

 

But not dis time

Du sku blevet en flink fyr hr. Skrigballon, +rep Herfra 🙂

  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Guzern skrev:

Hvis jeg for 3 år siden var blevet spurgt om Breaky ville være en god person at have til at styre en politi styrke, var jeg begyndt at grine til jeg ikke kunne trække vejret

 

But not dis time

Du sku blevet en flink fyr hr. Skrigballon, +rep Herfra 🙂

 

10 timer siden, Madsldr skrev:

+Rep

Kan reglerne

God betjent

Roady

 

Held og lykke.

Mange tak ❤️ 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe -rep på baggrund af interaktioner med spiller, og ikke udelukkende på hans arbejde som politibetjent ingame. 

 

Jeg har til d.d. stadig ikke haft en behalig, overskuelig eller ordentlig situation* med Andrew. Jeg vil på baggrund af min opfattelse og samlede interaktioner med Andrew på ingen måde mene at Andrew skal være med i Rigspolitiet. Jeg er hovedsageligt bange for at Andrew vil afvise/blackliste specifikke spillere på baggrund af hans historie eller holding om den, frem for deres arbejde som politibetjente. 


Endvidere mener jeg ikke at, som Andrew nævner kunne være længere fra sandheden. Andrew har efter mine erfaringer en meget nederen attitude hvis noget ikke går som han ønsker, og igen er jeg bange for at han vil demote eller blackliste spillere, hvis de ikke lytter første gang noget bliver nævnt, om man så har hørt det eller ej. 

Citat
• Fordi jeg er god til at holde orden og ro i en styrke på hvilken som helst størrelse.
• Jeg har lederegenskaber, der giver mig god potentiale i at være en god vicerigspolitichef samt køre en velfungerende styrke.
• Jeg vil også gerne sørge for at alle har en chance som betjent, da jeg selv synes det er irriterende med meget lukket styrker.
• Så vil jeg også bare sørge for at øge rp'en inde på Stavox, med mere seriøst betjent rp.

*Forstået som at jeg efter hver interaktion med Andrew er gået fra med enten mindre energi og overskud end før jeg startede interaktionen, eller fået markant værre humør, hvilket de fleste gange har givet mig lyst til både at forlade serveren og discorden, og lave noget helt andet.

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Me0w skrev:

Kæmpe -rep på baggrund af interaktioner med spiller, og ikke udelukkende på hans arbejde som politibetjent ingame. 

 

Jeg har til d.d. stadig ikke haft en behalig, overskuelig eller ordentlig situation* med Andrew. Jeg vil på baggrund af min opfattelse og samlede interaktioner med Andrew på ingen måde mene at Andrew skal være med i Rigspolitiet. Jeg er hovedsageligt bange for at Andrew vil afvise/blackliste specifikke spillere på baggrund af hans historie eller holding om den, frem for deres arbejde som politibetjente. 


Endvidere mener jeg ikke at, som Andrew nævner kunne være længere fra sandheden. Andrew har efter mine erfaringer en meget nederen attitude hvis noget ikke går som han ønsker, og igen er jeg bange for at han vil demote eller blackliste spillere, hvis de ikke lytter første gang noget bliver nævnt, om man så har hørt det eller ej. 

*Forstået som at jeg efter hver interaktion med Andrew er gået fra med enten mindre energi og overskud end før jeg startede interaktionen, eller fået markant værre humør, hvilket de fleste gange har givet mig lyst til både at forlade serveren og discorden, og lave noget helt andet.

Helt fair du kommer med din mening, dog så mindes jeg ikke at have haft en interaktion med dig som betjent in-game, i den sidste måned?
Og efter som du nævner attitude, er der jo ligesom også en grund til det, som kommer fra at hver gang jeg enten stiller dig et spørgsmål eller nærmest bare siger hej til dig, så bliver jeg mødt med en negativ tone eller en unødvendig kommentar.

// edit; 
Nogle af de andre ting som du nævner, bl.a. med at du er bange for jeg ville demote folk, hvis de ikke hørte efter eller på baggrund af, hvad jeg synes om dem. Så synes jeg det er en meget stor beskyldning, da du træffer den beskyldning ud fra, hvad end du nu tænker på, som jeg har ingen ide om. Da jeg på intet tidspunkt har demoted spillere ud fra at de ikke har hørt efter hvad jeg sagde, medmindre der har været et par advarsler før det, eller på baggrund af tidligere interaktioner med dem.

Redigeret af Andrew,
  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Citat

"Helt fair du kommer med din mening, dog så mindes jeg ikke at have haft en interaktion med dig som betjent in-game, i den sidste måned?"

Citat

"Kæmpe -rep på baggrund af interaktioner med spiller, og ikke udelukkende på hans arbejde som politibetjent ingame."

 

a.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.