Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Biolzi <3


biolzi2400
 Del

Recommended Posts

2 minutter siden, Flænser skrev:

+ rep

 

- god betjent

 

- realistisk bøder

 

- du ikke Toxic som betjent og ligger det personlige til siden når du betjent

 

- god leder

 

- er altid fair

 

held og lykke

Tak littel brother😘

Lige nu, Va1de skrev:

 

Tak❤️

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, madswolle3 skrev:

+ rep

meget aktiv betjent

kan alle regler

spiller meget seriøst som betjent og er retfærdig med bøder 🙂

tror sagtens han vil kunne styre en politi styrke og få et godt sammenhold som betjente

Tak😘

1 minut siden, Damian skrev:

+rep

-God betjent af hvad jeg kan huske 

-styr på alting ikke toxic 

-troller ikke som betjent 

-lige fair over for alle 

HELD OG LYKKE 

Tak😘

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, SSman skrev:

+++++rep.

 

god leder! Som gang-leader har han altid haft utroligt godt overblik. Altid haft styr på reglerne, som betjent. Han er god til at holde ro og orden! Så bare rolig han er The man for The job

My man❤️❤️❤️

  • +Rep 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Biolzi.

Jeg kan jo starte med at sige at du er utrolig flink at snakke med når jeg møder dig ingame. (ifht cases) 

Dog har du det stadig med at snakke utrolig grimt til folk når det ikke lige går din vej og det et er noget du skal få strammet op på før jeg overhovedet skulle kunne se dig som Vicerigs i den nære fremtid. Derudover kan jeg jo tydeligt se at du har svært ved at tage kritik fra andre folk af som en vicerigs jo tit gør, i og med du reagere tud på dem som ikke er enig med dig. Biolzi jeg synes du er utrolig flink og venlig imod mig når vi snakker sammen men kan desværre ikke se dig som Vice med det som du udstråler imod de andre spillere lige pt.

 

Du skal dog stadig have et held og lykke med din ansøgning.

 

 

Redigeret af Hondo
  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hondo skrev:

Biolzi.

Jeg kan jo starte med at sige at du er utrolig flink at snakke med når jeg møder dig ingame. (ifht cases) 

Dog har du det stadig med at snakke utrolig grimt til folk når det ikke lige går din vej og det et er noget du skal få strammet op på før jeg overhovedet skulle kunne se dig som Vicerigs i den nære fremtid. Derudover kan jeg jo tydeligt se at du har svært ved at tage kritik fra andre folk af som en vicerigs jo tit gør, i og med du reagere tud på dem som ikke er enig med dig. Biolzi jeg synes du er utrolig flink og venlig imod mig når vi snakker sammen men kan desværre ikke se dig som Vice med det som du udstråler imod de andre spillere lige pt.

 

Du skal dog stadig have et held og lykke med din ansøgning.

 

 

Det også helt forståeligt og skal jeg nok tage til mig Hondo😁

Lige nu, biolzi2400 skrev:

Det også helt forståeligt og skal jeg nok tage til mig Hondo😁

Ved godt det skal være over længere periode men har da snakket pænt på det sidste både som betjent og tyv. Der var godt nok en periode for 2 dage siden i OOC. Men skete pga snak om minen børn. Men giver dig ret i det nok skal vises over en længere periode og jeg tager det til mig

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.