Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Matrix


Danial
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:202318728

Hvorfor skal du unbannes: 


Jeg blev banned for dødstrusler, hvilket jeg overhovedet ikke har gjort. Jeg har givet ingen dødstrusler, og ved ikke, hvor Po har fundet de oplysninger. 
Raul Fonti & Ultra Spinner opfodrede mig til, at mødes med dem i Ishøj. Selvom de er 5-6 år ældre end mig. Jeg sagde selvfølgelig nej, også blev de ved med at svine mig til In-game. 
Jeg tager det selvfølgelig ikke til mig, men skyder dem bare, hvis de blev ved med at chikanere mig. Jeg går så op mod dem og sviner dem en del til, da jeg virkelig havde fået nok. De bringer endda en afdød ven af mig op, som i nok kan finde på logs, da han PM'ede det til mig. Hvor jeg ville "ende" som ham. Han blev så stukket ned, så truede de mig.
Jeg snakkede med Ultra spinner, hvor han sagde han ville møde mig ved en af masterne. Han dukkede ikke op i flere minutter, så PM'ede jeg ham "Kommer du idag?", sarcastisk ment, for han kom aldrig. Han vælger at bruge de detaljer, for at sætte mig i en dårlig position, hvor han vælger at lyve og sige at vi skulle mødes i virkeligheden. Så var der også på et tidspunkt, hvor han sagde "Jeg pløkker hele jeres gang", hvor jeg så siger "Du får 2 stik i maven", hvilket jeg mente RP. Jeg hentød det til, at jeg ville pløkke ham. 

Jeg har givet ingen dødstrusler ud.
De har taget små klips, hvor jeg siger noget grimt og brugt det imod mig, hvilket er pisse uretfærdigt.
Jeg har været en del af Stavox Community i mange år, og næsten aldrig fået straf herinde.
En del ved godt, jeg kan finde ud af at RP og kender til alle RP regler. 

Vores gang og Gamesense har haft en lille konflikt, og forstår ikke, hvorfor de misbruger deres roller og ødelægger vores RP. Lige siden vi blev "Rivaler", har de altid gjort alt for, at få os straffet. 

Dem der bannede mig var: Po (Gamesense), Aske (Gamesense) og Nichzar (Gamesense).
Aske gav mig en lille farvel besked, før jeg blev banned. "Bye byeeeeeee, vi ses aldrig igen"
Så fik de deres vilje og fik mig uretfærdigt bannet.
Jeg forstår godt, at jeg har haft en kraftig tone, men det fortjener ikke en så hård straf.

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey du. 

 

Du siger ingame til han "du for to stik i maven": Til mit kendskab kan man ikke stikke folk inde på vores server. sammenlægges med at du sender en pm hvor du skriver: "du kommer bar idag"; tænker umiddelbart dette skaber et indtryk, af du ikke mener det ifht RP....  I den første del af din uban request nævner du, at de opfordre dig til du skal mødes med dem, men ingame løb du rundt og siger du "husk idag, husk at komme"; samt du sender en pm hvor i du skriver "du kommer bar idag"; så det virker lidt som om at du ligger op til alt dette.

 

Jeg vender lige dit ban med Dispy også vender jeg tilbage:)))

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.