Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: John Miller


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: John Miller
SteamID: STEAM_0:0:116394579
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg har fået 5 dages ban for mit grimme ordforråd. Jeg synes ikke selv. straffen skal være så lang Da jeg sagde til Combo at han blev nød til at fjerne Mathias fra mig ellers så springer jeg i luften. Combo vælger bare og tage ham hen til mig igen efterfulgt at jeg ikke kunne enes med ham. Grunden til Admin Case var fordi jeg kørte hurtigt med udrykning. Så valgte Mathias og give mig en bøde som jeg ikke ville betalte da jeg var hans chef. Også fordi jeg var under udrykning.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej John

Mathias caller case over du skulle have RDM'ede ham. I casen vælger du så at snak grimt til mathias, og mathias siger det så igen, men du vælger at blive ved, du siger blandt andet til ham at han er autist, du vil prøve et gebis op i hans mor osv, efter jeg bedte jer om at stoppe, du vælger så at fortsætte i jail, hvor efter jeg vælger at du så skal have en længere "timeout" hvis man kan kalde det det. Fordi det sprogbrug overfor en spiller i case og så endda os i Adminjail, er slet ikke acceptabelt inde på serveren. 

Jeg vil tage en snak med Mikk snarest mugligt og vi vender tilbage med et svar til dig.

  • +Rep 2
  • -Rep 1
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

- Kære Combo

Jeg synes ikke din takling af denne situation har været særlig god.


Jeg synes det er helt fair at jeg har fået et ban for mit RDM.

Men mit ordforråd blev først slemt da jeg fik afvide af vedkommende. Jeg skulle holde min kæft.

Derefter sagde jeg at du skulle give mig noget afstand til ham og det gjorde du ikke.

Du valgte netop det modsatte og tage personen og simpelthen rykke ham hen til mig.

Dette synes jeg var en meget provokerende takling fra din side. 

 

Kh

John Miller

  • +Rep 1
  • Zing! 1
  • Stop dig selv 1
  • Brugbart 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.