Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


madswolle3
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:76413555

Hvorfor skal du unbannes: Hej igen kære Stavox efter en snak med hondo hvor vi snakkede m Hva jeg der var sket hvilket var en lang forklaring og lidt kompliceret så hvis det er forvirrende så spørg ham😃. Kære Stavox jeg skriver igen fordi efter snakken med hondo fik jeg at vide at jeg skulle prøve at lave en unban igen og se om den går iggenem. Det der skete var at for lang tid siden havede vi en problem med at min Stavox.dk Forum account blev brugt fra flere accounts pga min bror og fætter ikke kan lave deres egen. Derfor brugte de min og så engang for lang tid siden troede admins at det var fordi jeg lavede alt account men det var det ikke. Fik så at vide at jeg skulle familieshare mit spil med dem som skulle spillen gmod på min pc så admins kunne se om det var alt account. Det fik jeg aldrig gjort fordi jeg glemte alt om det (det er gjort nu så alt er good to go) så alt jeg spørger om er en sidste chance for at spille på serveren (selvom jeg egentlig ik havede gjort noget forkert denne gang) men det også ligemeget. Ville bare bede om en extra chance for at spille med vennerne og have det sjovt på serveren. Selfølgelig forventer jeg ik fuld unban eller noget men måske nedsat tid så det ikke er permanent🙏🏼 Tusind tak for at læse min besked hvis for kompliceret spørg som sag hondo da vi har snakket i Discord om det hele og fået det hele på plads. 

  • -Rep 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.