Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Memés


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Memés
SteamID: STEAM_0:1:69252210
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg havde en konflikt med spillere som jeg husker bevidst CDM'et mig nær og forsøgte at gør det samme med en ven nær spawn, alt mens de snakkede grimt grundet en rp situation tidligere. Da en admin senere tog mig op på taget for at fortælle mig om min straf, vidste jeg allerede på det tidspunkt at det som jeg havde gjort til gengæld mod spillerne var mindst et brud på serverens regler; Eftersom at jeg ikke selv havde kaldt admin inden casen mod mig, var jeg antageligt allerede godt på vej ud af serveren, helt uden at det andet parti vil blive straffet. Siden at blive bannet fra Stavox ikke brugt meget tid på Garry's Mod generalt, men jeg håber at begynde at spille det igen, fordi det er et spil som jeg nyder. Jeg har før i tiden fået et prøve unban hvor jeg husker at have spillet uden en eneste advarsel eller lign. regelbrud. Derfor håber jeg at der er forståelse for at jeg godt kan følge reglerne og dermed accepteres på serveren.
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.