Hop til indhold
Stavox

[Afvist] dababy banner for brud selvom det ikke er


SpiNN
 Del

Recommended Posts

dababy banned steamid STEAM_0:1:41355259 for 2880 minutes (Ltap, bryd på NLR)

 

Af hvad jeg har fået afvide så må man gerne stå ude foran efter død. Det sagde en politimand da han blev skudt ude foran PD og han stillede sig ude på vejen for det "måtte han godt"


Samt det raid der blev lavet hos os det var ikke et ordentligt raid. Det er ikke okay at jeg får 2 dages ban, det godtager jeg ikke. Vil gerne unbannes hurtigst muligt. 
Hvis ham som raided ikke fik 2 dage skal jeg heller ikke.

 

Det er noget som kan klares med en advarsel eller jail hvis det er, for der er jo tydeligvist ikke styr på det. Hvis man ikke ved hvad man må og ikke må. Jeg holdte ude på vejen, det må man gerne efter hvad ham politimanden også har gjort. Har hverken haft våben eller forstyrret deres såkaldte raid.

 

  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Landmand Leif, jeg kan så sige at efter dig og alle dine venner døde i raidet ved MTL valgte i så at gå direkte tilbage til MTL lige ude foran indgangen og da vi kom ud begyndte i at skyde på os hvilket så derfor viser at i bryder NLR, da jeg så vælger at prøve og tage en snak med jer kan jeg se at du har forladt serveren og derfor valgte jeg så at give dig 2 dages ban. Angående hvad du har fået af vide af en anden person kan jeg ikke gøre noget ved, du må få tjekket op på det i reglerne og da du har 2 dages ban tænker jeg du har rimelig af tid. Jeg ved ikke hvad der var galt med det raid vi lavede da det ikke var et "ordentligt raid" men det må du jo uddybe om.

Redigeret af Dababy
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg holdte ude foran i bil, for en gjorde det i pdraid så jeg var på vejen og ikke i raidet og skød bestemt ikke på dig for jeg havde ingen våben.

Ikke et ordenligt raid fordi i jumpbooster over og jeg har leavet serveren fordi der var sket noget lige inden i lavede raid, så gad jeg ikke være der mere lige på det tidspunkt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.