Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Landmand Leif


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Landmand Leif
SteamID: STEAM_0:1:41355259
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej, jeg har ikke spillet på jeres server længe nu. Jeg kan ikke finde selve ban posten på jeres side, men har søgt lidt og er kun kommet frem til hvad der er blevet skrevet om jeg fra dengang. Det var sent, der var ikke nogen på serveren udover dem som vil hygge sig. Det er selvfølgeligt ikke okay det jeg har gjort, men der var en god grund til det. Jeg gider ikke pege fingre og diskutere om hvem der startede, men jeg har reageret som jeg gjorde af en god grund, de var rigtigt gode til at køre en op i det røde felt. De var mange imod mig som alene person. Jeg har venner som spiller på jeres server, og det er mega ærgerligt at jeg ikke kan være med. Jeg har tænkt det igennem, jeg undskylder for min daværende opførsel, det er slet ikke normalt mig men igen, jeg blev kørt op med vilje så jeg gav bare tilbage da det var sent og ingen admins var. Jeg vil meget gerne ind og spille igen både med mine venner men også andre spillere og det skal ikke ske igen. Håber at du/i vil vende det med admins/staff og se hvad i tænker. Vil gerne bevise at jeg sagtens kan spille inde ved jer uden at volde problemer, og der er gået lang tid nu siden sidst ikke at tid alene gør noget som helst, men jeg føler at jeg har været igennem min "straf". Nu vil jeg gerne bevise for jer og andre spillere at det bare var noget dumt gøjl, så jeg ville værdsætte hvis jeg fik en ekstra chance. Det var en kæmpe fejl at købe spillet på en anden account for at komme ind og tale om det, jeg skulle have skrevet som jeg gør nu. Tak for din tid til at læse dette, god weekend.
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.