Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban efter admins troede der var alt account indblandetđŸ™đŸŒ


madswolle3
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:76413555

Hvorfor skal du unbannes: Hej igen kĂŠre Stavox efter en snak med hondo hvor vi snakkede m Hva jeg der var sket hvilket var en lang forklaring og lidt kompliceret sĂ„ hvis det er forvirrende sĂ„ spĂžrg ham😃. KĂŠre Stavox jeg skriver igen fordi efter snakken med hondo fik jeg at vide at jeg skulle prĂžve at lave en unban igen og se om den gĂ„r iggenem. Det der skete var at for lang tid siden havede vi en problem med at min Stavox.dk Forum account blev brugt fra flere accounts pga min bror og fĂŠtter ikke kan lave deres egen. Derfor brugte de min og sĂ„ engang for lang tid siden troede admins at det var fordi jeg lavede alt account men det var det ikke. Fik sĂ„ at vide at jeg skulle familieshare mit spil med dem som skulle spillen gmod pĂ„ min pc sĂ„ admins kunne se om det var alt account. Det fik jeg aldrig gjort fordi jeg glemte alt om det (det er gjort nu sĂ„ alt er good to go) sĂ„ alt jeg spĂžrger om er en sidste chance for at spille pĂ„ serveren (selvom jeg egentlig ik havede gjort noget forkert denne gang) men det ogsĂ„ ligemeget. Ville bare bede om en extra chance for at spille med vennerne og have det sjovt pĂ„ serveren. SelfĂžlgelig forventer jeg ik fuld unban eller noget men mĂ„ske nedsat tid sĂ„ det ikke er permanentđŸ™đŸŒ Tusind tak for at lĂŠse min besked hvis for kompliceret spĂžrg som sag hondo da vi har snakket i Discord om det hele og fĂ„et det hele pĂ„ plads. 

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstÊndighederne for dit unban Êndrer sig, er du velkommen til at lave en ny trÄd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, fÞr du skriver en ny unbanrequest, sÄfremt andet ikke er angivet af kontrollÞren.

 

Du har fÄ et nej

Redigeret af Mikk
Link til kommentar
Del pÄ andre sites

GĂŠst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • TilfĂžj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - VilkÄr for brug.