Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Lucas47DK
 Del

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:0:138273145

 

Jeg blev banned her i fredags da jeg gik sammen med nogle venner og de svinede nogle admins til. Pludselig blev jeg banned og det undrede jeg mig meget over, men da der ikke var et konkret bevis på at det var dem der sagde det og ikke mig, så kunne jeg ikke gøre andet end at vente. Jeg beder derfor om unban for dårlig opførsel og jeg lover at jeg ikke at snakke grimt til nogle igen. jeg kan godt lide og spille inde på jeres server og jeg var ret oprevet over jeg ikke kunne spille nu når jeg havde fået lysten igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg undskylder i tilfælde af i troede at admins ikke havde lavet en fejl, jeg har ikke gjordt det og jeg vil bare gerne ind og spille igen. Jeg ved godt at det lyder mærkeligt at jeg undskylder hvis jeg ikke har gjordt det, det var måske bare lidt mærkeligt formuleret 🙂

Redigeret af Lucas47DK
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Lucas47DK skrev:

Jeg undskylder i tilfælde af i troede at admins ikke havde lavet en fejl, jeg har ikke gjordt det og jeg vil bare gerne ind og spille igen. Jeg ved godt at det lyder mærkeligt at jeg undskylder hvis jeg ikke har gjordt det, det var måske bare lidt mærkeligt formuleret 🙂

For mig virker det bare lidt mærkeligt at du gentagende gange siger det ik var dig. Dine venner/gang-members kontaktede mig flere gange dagligt for at sige det samme som dig, at det ikke var dig der gjorde, den ene skrev det endda os til mig på discord at det var ham der gjorde det. Men nu undskyldte du for noget som ifølge dig og dine gangmembers/venner ik var dig?

Så for mig virker det lidt som en løgn.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jaer undskyld jeg lavede en fejl jeg tænkte bare at sige undskylde ville hjælpe på sagen på trods af jeg ikke gjorde det, men det faldt tydeligvis ikke i god jord. Kan vi ikke bare glemme det, altså tror du jeg ville få mine venner til at indrømme at det var dem og gøre så meget ud af det hvis jeg faktisk havde gjort det, jeg gør det fordi det er en unfair behandling. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.