Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Pagten Drill Remix


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Pagten Drill Remix
SteamID: STEAM_0:1:237384179
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Et kick havde været rigeligt, så jeg ønsker både unban fra serveren og mit perm carban opløftet. Dette skal ske som kompensation for de handlinger i har foretaget førhen og fremover. Jeg kender alle reglerne og vil fremover ikke være en pestilens for jer. Mit ban går ud på tidligere staffs såsom bozo Lolly ikke kan skelne mellem RP og admincases. Jeg har kastet rundt med en gangPC og måske hakket et par spillere, men en del af dem har været retfærdigtgjort. Hondo har tidligere også været meget unbiased imod tidligere bande hash medlemmer såsom Drillepind, hvilket også er dokumenteret op til flere gange. Jeg håber denne unban request kan sætte et nyt perspektiv på jeres admin-liv og derfra give mig en ny chance så jeg kan kode Hextech Bank V1.4 og andre gode E2er. Hvis jeg ikke får unban øjeblikkeligt, så går mit temperament op i det røde felt . Aske02 er også et tydeligt eksempel på en Bozo staff, da han især ofte går og joker med meget slemme ting foran en lang række mennesker. Det var godt i fik skaffet jer af med Lolly, har faktisk udarbejdet et excel ark med staffs der skal ud som de næste sorterert fra hurtigst muligt til kan vente. Jeg lover jeg ikke kører flere folk ned, da jeg har været til terapi og ikke længere er et voldeligt menneske. Til sidst vil jeg sige, at jeg håber i alle havde en god J-dag, tak for at læse min unban request. PS: personen der afviser den, er en bozo. Kærlig hilsen Pagten Drill Remix.
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.