Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request På Matheoo


Jim Kromann
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Jim Kromann
Spillerens in-game navn: Matheoo
Dit SteamID: STEAM_0:1:153654088
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:562223058
Tidspunkt for hændelse: 11:56 3/11/21
Hvilke regler er blevet brudt: Rdm
Hvad skete der: Jeg stod AFK Og så bare film. Matheoo kom så op og muggede mig..
Jeg inså det først da han sage 5k Eller dø.. 
Jeg hørte ham ikke helt til at starte med, Jeg trode han skulle have licence som han pleger når han mugger mig.. 
Han sage så 5k eller dø.
Hvor jeg så gik ind på mobilepay for at overføre 5k. Hvor efter han så skød mig.. Jeg sage også jeg var igang med at overføre
Beviser:  https://medal.tv/clips/70217922/d1337m23z0ar?invite=cr-MSw5NTIsMjc1NDQ3NTIs

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jim,

Matheo siger jo at du skal give ham 5k eller dø, hvor du så ikke hører ham, hvor du så spørg ham om hvad han sagde, hvor han så ikke svare dig, og du ser så at han står med et våben og sigter på dig, hvor du så tror han vil have license for sit mug, hvor han gerne ville have haft 5k. Du vælger ik at give ham de 5k. Der går os de 15 sekunder som han skal give dig. Hvor du ikke har givet ham pengene, så i det har ikke været et RDM i dette tilfælde.

Har du flere spørgsmål eller andet er du velkommen til at kontakte mig på forum, discord eller in-game, hvor vi så kan tage den der. 

  • +Rep 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.