Hop til indhold
Stavox

Big Brains #1


Pebernød

Recommended Posts

23 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg kan simpelthen ikke begribe, hvordan at DU kan uploade sådanne materialer, og hvordan folk ikke kan huske 2-3 måneder tilbage. Der var du akkurat lige sådan. Jeg håber du sidder med en rigtig dårlig smag i munden. 

 

Ved godt videoen er lavet på baggrund af vores dårlige oplevelser med Big Brains og jeres associates. Meeeeeeen er det virkeligt forfærdeligt at skrive i drikker energidrik, øver aim og laver pruttelyde med munden (beatbox)?

  • +Rep 1
  • Brugbart 2
Link til kommentar
2 timer siden, St1xBeatbox skrev:

Alstå du ved vel godt hvad kommentare som "Dræb dig selv" kan gøre ved ustabile folk? Right? En af mine venner har lavet selvmord, så tager ikke kommentare som big's som en joke. 

Er du klar over hvad mobning kan gøre ved ustabile mennesker hvis man er ustabil så må man da lade være med at ligge ud med racistiske kommentarer

  • Brugbart 2
  • Dum 1
Link til kommentar
49 minutter siden, Xean -.- skrev:

https://www.youtube.com/watch?v=Sj1RwM_Xzqs

0:12 - 0:24

0:25 - 0:33

 

https://www.youtube.com/watch?v=F-pX0tNEMGs

 

*syntes det sjovt at folk har en talelidelse*

*har redigeret flere videoer sammen der omhandler om lort på stavox* https://www.youtube.com/c/59Cee/videos

 

"Det er erligt bare cringe, jeg glæder mig til at i vokser op og faktisk går udenfor og opdager hvad livet er is all about. One thing, happiness"

 

Syntes jeg bare var lidt sjovt.

 

 

Selvfølgelig gør du det racist

 

der ingen af dem der har en talelidelse af hvad jeg ved, de fuckede bare slemt op, og det var ærligt morsomt, enemy eller ej

Redigeret af Kyro
  • +Rep 1
  • Hat 1
  • -Rep 5
  • Dum 1
Link til kommentar

Det her er altså gået alt for langt, ingen fra Amazon har kendt til Smith's talelidelse der gør så han stammer. Vi tænkte, at han eventuelt havde skruet for højt op for hans headset og derfor havde svært med at høre sig selv, da han prøvede at fortælle os noget. Det er kun derfor vi har "lavet sjov" med episoden, hvis det var blevet fortalt til starte med, at det var en talelidelse diagnosticeret af en læge, så havde det aldrig blevet nævnt af os. For den del er vi selvfølgeligt rigtig kede af, det kommer slet ikke på tale igen. Den eneste grund til vi er spydende i vores måde at få fat på jer, er blot fordi i har kommet med megt slemme racistiske udtalelser om vores kære gangmate, Big. Vi er selvfølgeligt meget uenige på mange ting imellem disse to gangs, f.eks. at udnytte sin vens selvmord til et spil virker helt skævt for os, men det er bare en mening. Nu ved vi i hvert fald, at Smith har en talelidelse, der aldrig bliver nævnt igen.

 

HR post, done.

  • +Rep 1
  • Sjovt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.