Hop til indhold
Stavox

John "Andez" Wick i aktion


Jenss

Recommended Posts

38 minutter siden, Jenss skrev:

I har givet modstand men ikke baghjul 

 

Vil sige cadeau til Big Brains, i gør det godt og i giver helt klart også mest liv inde på serveren efter den første plads. Taget i betragtning af i har alle slots og upgrades unlocked, så føler jeg godt nok vi har "givet modstand" til det sidste. Tak for kampen denne uge, så kan det være vi mødes side om side igen snart.

 

Udover det så føler jeg måske i Big Brains medlemmer skal indkaldes til et møde i ganget. Fordi nogen af jer har været henne og takke mig for at endeligt skabe et gang, der igen giver lidt konkurrence på serveren igen og så har nogen af jer andre været henne og svine både mig og Amazon ganget til, hvor virkeligt grimme ting er blevet sagt. Måske lige få jeres story straight, aight boys?

  • +Rep 1
  • Brugbart 2
Link til kommentar
10 minutter siden, Karse skrev:

 

Vil sige cadeau til Big Brains, i gør det godt og i giver helt klart også mest liv inde på serveren efter den første plads. Taget i betragtning af i har alle slots og upgrades unlocked, så føler jeg godt nok vi har "givet modstand" til det sidste. Tak for kampen denne uge, så kan det være vi mødes side om side igen snart.

 

Udover det så føler jeg måske i Big Brains medlemmer skal indkaldes til et møde i ganget. Fordi nogen af jer har været henne og takke mig for at endeligt skabe et gang, der igen giver lidt konkurrence på serveren igen og så har nogen af jer andre været henne og svine både mig og Amazon ganget til, hvor virkeligt grimme ting er blevet sagt. Måske lige få jeres story straight, aight boys?

Siger skam heller ikke i overhovedet ikke har givet modstand, for det har i fandme og det blev sku en del intens til sidst, så kæmpe cadeau til jer også. 🙂

  • +Rep 1
Link til kommentar
57 minutter siden, Jenss skrev:

BJxYGjY.jpg

 

Kan godt være i har vundet denne uge og det pengebeløb der medfølger. Vi var bare overrasket at se så mange Big Brains der vågner op kl. 5/6 om morgenen for at købe bygninger. Føler ikke rigtigt det der billede illustrerer noget dårligt om Amazon. Vi stadig et mega nyt gang, der ikke engang er på deres 7'ne opgradering igen. Så det klart vi grinder alt vi kan få. 

Link til kommentar
3 timer siden, Karse skrev:

 

Kan godt være i har vundet denne uge og det pengebeløb der medfølger. Vi var bare overrasket at se så mange Big Brains der vågner op kl. 5/6 om morgenen for at købe bygninger. Føler ikke rigtigt det der billede illustrerer noget dårligt om Amazon. Vi stadig et mega nyt gang, der ikke engang er på deres 7'ne opgradering igen. Så det klart vi grinder alt vi kan få. 

Altså i sad vel til kl lort om natten så idk

Vi havde bare folk der stod tidligt op og folk som sad til sent på natten

 

Redigeret af Jones69
  • +Rep 2
Link til kommentar
3 timer siden, Karse skrev:

Udover det så føler jeg måske i Big Brains medlemmer skal indkaldes til et møde i ganget. Fordi nogen af jer har været henne og takke mig for at endeligt skabe et gang, der igen giver lidt konkurrence på serveren igen og så har nogen af jer andre været henne og svine både mig og Amazon ganget til, hvor virkeligt grimme ting er blevet sagt. Måske lige få jeres story straight, aight boys?

Jeg snakker for os alle, når jeg siger dette.

Vi har intet i mod jer, jeres arrogante tone i OOC er den eneste grund til, at folk har snakket nedladende til jer.
Jeg har altid set dig, som værende en pisse hyggelig og sjov fyr, men min synsvinkel på dig/jer i denne uge er blevet forandret. Jeg gjorde blot mit politi arbejde, men jeg blev kimet ned med samtlige hadfyldte beskeder, og jeg havde ikke gjordt noget forkert.

Jeg vil gerne give dig ret i, at vi ikke skulle svine jer og/eller Amazon til, dog så har I hellere ej være bedre selv, hvis I har lyst til at trække voksen kortet, så beder jeg jer om, at se ind ad og se på, hvad I kan ændre mht. jeres sprogbrug før, at I klandrer os for noget, som I endvidere også ved er slemt.

  • +Rep 1
  • Brugbart 2
  • Dum 1
Link til kommentar
8 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg har altid set dig, som værende en pisse hyggelig og sjov fyr, men min synsvinkel på dig/jer i denne uge er blevet forandret. Jeg gjorde blot mit politi arbejde, men jeg blev kimet ned med samtlige hadfyldte beskeder, og jeg havde ikke gjordt noget forkert.

 

Jeg er en hammer stædig fyr, jeg nægter at tro på, at der ikke har været en bid ondskab bag at konfiskerer en GMC-truck fyldt med Meth, parkere den ved villa, sætte hjulklemme på og forlade den mutters alene. Derefter kommer en fra Big Brains (samme gang som dig) carjacker den helt uovervåget, sælger indholdet og skriver L i ooc. Føler virkeligt heller ikke der er behov for vi skal se dårligt på hinanden, men jeg nægter, jeg nægter at tro på det blot var dit politiarbejde. Kan godt være det ikke var din oprindelige intention, men nægter at tro på du ikke har peget dem i den rigtige retning.

 

12 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg vil gerne give dig ret i, at vi ikke skulle svine jer og/eller Amazon til, dog så har I hellere ej være bedre selv, hvis I har lyst til at trække voksen kortet, så beder jeg jer om, at se ind ad og se på, hvad I kan ændre mht. jeres sprogbrug før, at I klandrer os for noget, som I endvidere også ved er slemt.

 

Vi er selv indforstået med, at det her har været en tango, som kræver 2 parter. Det her handler ikke om at trække et voksen kort, mere om at få dæmpet mængden af grimt sprogbrug og undgå unødvendige bans.

  • +Rep 2
Link til kommentar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.